تبریک سال 1401

تبریک سال 1401

شما هم امتیاز بدهید!
1400/12/29   غزال لجه

یکسال دیگر هم گذشت...
امسال مثل هر سال، پر از فراز و نشیب و تلخی و شیرینی‌های زیادی همراه بود.
شیرینی‌هایی از جنس آرامش، با هم بودن، اطمینان و خاطرات زیر دریا،
و تلخی‌هایی از جنس دور شدن و دلتنگی دریا!
در روزهای سخت درس گرفتیم و از محدودیت‌ها عبور کردیم؛ و از روز‌های خوب خاطرات رنگین ساختیم.
پیشرفت‌های کاری، چالش‌ها، ناراحتی‌ها، اشتباهات و... همه و همه در آخر تبدیل به تجربیاتی شدند که ما را بزرگ کردند و باری دیگر امید داشتن را به ما آموختند. همچنین به ما نشان دادند قوی تر از آنچه که فکرش را می‌کنیم هستیم و قوی‌تر از همیشه به استقبال سال جدید، یا بهتره بگویم قرنی جدید می‌رویم.
برای ما هم سال پرفراز و نشیبی بود. دوره‌هایی که کماکان تحت تاثیر کرونا بود. روزهای خاطره انگیز و روزهای تلخ بسته شدن استخرها تعطیلی کلوپ‌ها  داشتیم. شاکریم که توانستیم باز هم طی یک سال دیگر، به شما دنیای زیر آب را هدیه کنیم و برایتان خاطراتی شیرین بر جای بگذاریم. امسال خیلی‌ها به خانواده جزیره سفید آرامش پیوستن خیلی‌ها از ما جدا شدن ما فقط یک نفر برای همیشه جمع ما را ترک کرد. تلخی امسال هم از دست دادن کوشان بود. همیشه روحت شاد باشه و از یادمان نخواهی رفت.
شیرینی‌های سال ۱۴۰۰ برای ما، دوره‌های به یاد ماندنی غواصی، شروع آموزش شنا، پیوستن همراهان جدید و بزرگ شدن خانواده جزیره سفید آرامش و پیشرفت و ارتقا سطح مدرسان جزیره سفید آرامش بود.
ناگفته نماند که جشن‌ها، مناسبت و سوپرایزها از یادمان نخواهد رفت. جشنوارههایی که برای عید ۱۴۰۰، روز زن، روز مرد، روز پرستار، روز معلم، ولنتاین و.... داشتیم. سالگرد تاسیس جزیره سفید آرامش و همچنین مهمتر از همه جشن سوپرایز تولد خانم گل‌بافیان و آقای خورسند، از بهترین‌های امسال بودند.

در آخر فقط می‌خواهم بگویم از سالی که گذشت خوبی‌ها را با خود برای سال جدید می‌بریم و از اتفاقات و بد و موقعیت‌های سخت، به عنوان درس و تجربه یاد می‌کنیم. یکسال دیگر بزرگ شدیم، در کنار هم رشد کردیم و قوی‌تر از همیشه آماده‌ایم تا به استقبال سال ۱۴۰۱ برویم. سالی پر از عشق، خاطره و پیشرفت‌های چشمگیر....

سال 1401 با کلی برنامه جدید در کنارتون هستیم.

بیشتر بخوانید: آموزش بین المللی غواصی CMAS


 

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/12/29   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن