Advanced Open Water + آموزش غواصی بین‌المللی +padi+IANTD

Advanced Open Water Diver دوره پیشرفته (Advaned O.W.D)


محدود / 8 روزه از 30 خرداد 1403 / قیمت: 450 یورو

جاذبه‌ها

هرچه بیشتر غواصی کنیم مهارت کنترل شناوری ما بیشتر خواهد بود، بنابراین ما بیشتر و بیشتر از غواصی لذت می‌بریم. در دوره پیشرفته غواصی یا Advanced Open Water، این امکان برای ما فراهم خواهد بود تا با لذت بیشتر در اعماق اقیانوس شناور شوید. هنرجو در این دوره وارد دنیای جدیدی از غواصی می‌شود. حالا غواص به‌راحتی در آب غوطه‌ور شده و می‌تواند با لذت هر چه تمام‌تر همانند ماهیان حرکت کند. او مسیر‌یابی در زیر آب را می‌داند و می‌تواند مدت زمان بیشتری در اعماق بماند و لذت بیشتری ببرد. غواص دوستاره می‌تواند در شب غواصی کند و از همه مهمتر به عمق 30 متری دریا برود که این هیجان انگیزترین قسمت این دوره است. تازه معنای غواصی را در این دوره متوجه می‌شوید.

در یک نگاه

  • زمان برگزاری: 1403/03/30
    (زمان دقیق حضور در کیش باید تا قبل از ساعت 4 بعد ظهر باشد.)
  • تعداد روز مرخصی: نیاز به 4 روز مرخصی + 1 روز 5شنبه
  • مدت زمان: 8 (8 روز & 7 شب) (طول این دوره 8 روز است و در زمان خرابی دریا ممکن است یک روز اضافه شود.)
  • بیشترین فعالیت: آسان  این دوره برای حرفه‌ای شدن می‌باشد.
  • دوره‌های پیش نیاز: مدرک Open Water
  • مدرک: بین‌المللی IANTD
  • اقامت: 8 شب هتل
  • احتمال اجرا: قطعی
  • تعداد وعده‌های غذایی: تمام وعده‌ها بر عهده فراگیر
  • محل برگزاری: جزیره کیش
  • قیمت: 450 یورو (هزینه دوره با صدور مدرک بین المللی IANTD می‌باشد.)

سوالات متداول

جهت مشاهده سوالات متداول و پاسخ‌های مربوط به Advanced Open Water Diver اینجا را کلیک نمایید.

برنامه آموزشی

1

ساعت 16 ورود به جزیره کیش، تحویل هتل و جابجایی همه اعضای گروه می‌باشد. راس ساعت 18 جلسه معارفه، تکمیل مدارک و کلاس تئوری آغاز می‌شود. غواصان Advanced Open Water هم باید در این مرحله وارد عمل شوند. هنرجویان باید با مدارک کامل سر کلاس حضور پیدا کنند و غواصان Dive Master آن‌ها را چک می‌کنند. بعد از آشنایی اولیه، پک‌های آموزشی که شامل: کتاب، وسایل کمک‌آموزشی و هدیه‌های جزیره سفید آرامش است، به تمام هنرجویان تحویل داده می‌شود. در این قسمت، غواصان Advanced Open Water خود را معرفی می‌کنند.

2

هنرجویان باید تا ساعت 7:30 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل بروند و راس ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر شوند تا تجهیزات غواصی خود را تحویل بگیرند، چون حرکت قایق از اسکله راس ساعت 9:30 می‌باشد. قطعا می‌دانید قایق منتظر کسی نمی‌ماند. غواصان Advanced Open Water باید در کنار تیم آموزش غواصی کنند و مهارت تدریس دروس عملی و تئوری را در کنار مربی خود تمرین کنند. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و تجربه‌ای متفاوت به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. همراهان عزیز می‌توانند در فضای زیبای کلوپ منتظر غواصان خود باشند. در ساعت 17 کلاس تئوری برگزار خواهد‌ شد و پایان کلاس تئوری ساعت 20 می‌باشد.

3

در روز سوم هنرجویان برای صرف صبحانه ساعت 7:30 به رستوران هتل می‌روند و در ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر می‌شوند تا برای غواصی در عمق بیشتر آماده شوند. بعد از گرفتن تجهیزات غواصی مربیان تیم‌های خود را آماده می‌‌کنند. در ساعت 9:30 حرکت قایق از اسکله می‌باشد. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و تجربه‌ای متفاوت و نگاه جدیدی به دنیای زیر آب در سایت‌های غواصی جدید به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. حالا نوبت آموزش شستن و ضدعفونی کردن تجهیزات غواصی به غواصان مبتدی است. باز هم مثل روز قبل در ساعت 17 کلاس تئوری برگزار خواهد‌ شد و پایان کلاس تئوری ساعت 20 خواهد بود.

4

همانند دو روز گذشته، ساعت 7:30 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل می‌روند و در ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر می‌شوند تا درباره سایت جدید غواصی و نقاط قوت و ضعف خود در غواصی‌های گذشته صحبت کنند. برای یک تجربه‌ متفاوت و غیر قابل وصف آماده می‌شوند. (غواصی در کشتی غرق شده داما) و در ساعت 9:30 قایق از اسکله حرکت می‌کند و به دل دریا می‌زند. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و دیدن اعماق خلیج‌فارس و جانوران جذاب و جدید به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. باز هم مثل روز قبل در ساعت 17 کلاس تئوری برگزار خواهد‌ شد و پایان کلاس تئوری ساعت 20 خواهد بود.

5

همانند روزهای گذشته، ساعت 7:30 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل می‌روند و در ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر می‌شوند تا درباره سایت جدید غواصی و نقاط قوت و ضعف خود در غواصی‌های گذشته صحبت کنند. برای تجربه‌ای دیگر آماده می‌شویم. در ساعت 9:30 قایق از اسکله حرکت می‌کند و به دل دریا می‌زند، هر غواصی در این سطح مملو از تجربه ناب حرفه‌ای‌تر شدن است. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و دیدن اعماق خلیج‌فارس و جانوران جذاب و جدید به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. در این غواصی‌ها مهارت جدید امداد و نجت غواصی آسیب‌دیده و جهت‌یابی زیر آب را نیز تمرین می‌کنیم. باز هم مثل روز قبل در ساعت 17 کلاس تئوری برگزار خواهد‌ شد و پایان کلاس تئوری ساعت 20 خواهد بود.

6

ساعت 7:30 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل می‌روند و در ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر می‌شوند تا درباره سایت جدید غواصی و نقاط قوت و ضعف خود در غواصی‌های گذشته صحبت کنند. یک غواصی غیرقابل پیش‌بینی و جذاب در پیش داریم. (غواصی در کشتی غرق شده داما) و در ساعت 9:30 قایق از اسکله حرکت می‌کند و به دل دریا می‌زند. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و دیدن اعماق خلیج‌فارس و جانوران جذاب و جدید به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. حالا نوبت غواصی در جریان و آب‌های کم‌دید رسید. باز هم مثل روز قبل در ساعت 17 کلاس تئوری برگزار خواهد‌ شد و پایان کلاس تئوری ساعت 20 خواهد بود.

7

ساعت 7:30 صبح برای صرف صبحانه به رستوران هتل می‌روند و در ساعت 8:30 صبح در کلوپ غواصی حاضر می‌شوند تا درباره سایت جدید غواصی و نقاط قوت و ضعف خود در غواصی‌های گذشته صحبت کنند. یک غواصی جذاب و هیجان‌انگیز منتظر ما است. (غواصی در کشتی غرق شده داما) و در ساعت 9:30 قایق از اسکله حرکت می‌کند و به دل دریا می‌زند. ساعت 13 بعد از انجام غواصی‌های لذت‌بخش و دیدن اعماق خلیج‌فارس و جانوران جذاب و جدید به کلوپ غواصی بر‌می‌گردند. این پایان کار عملی Advanced Open Water نیست.

8

ساعت 11 صبح روز هشتم امتحان تئوری و این پایان دوره‌ آموزش Avanced Openwater غواصی خواهد بود. ورود شما را به دنیای حرفه‌ای‌ها تبریک می‌گوییم. شما در این مرحله عضو حرفه‌ای خانواده بزرگ جزیره سفید آرامش شدید.

استانداردها

درباره دوره

مدرسان این دوره

غنچه

غنچه گل‌بافیان

مدرس ارشد فدراسیون جهانی CMAS / مدرس تکنیکال جهانی IANTD / مدرس کمک‌های اولیه بین‌المللی DAN / مدرس عکاسی زیر آب CMAS. IANTD / مدرس کودکان CMAS. IANTD / تنها مدرس غواصی MICRO-DIVE ایران / مدیر مدرسه بین المللی جزیره سفید آرامش / اولین مدرس غواصی بانوان در ایران / 19 سال سابقه تدریس غواصی / رئیس اسبق کارگروه کودکان / مدرس اسبق هلال احمر / مربی شنا / مدرس نجات غریق / داور نجات غریق / مدرس آب‌درمانی / داور شنا / مربی پدل برد / داور پدل برد
بابک خورسند

بابک خورسند

مدرس غواصی تکنیکال 50 متر IANTD / مدرس دو ستاره CMAS / مدرس کمک‌های اولیه DAN / مدرس کودکان CMAS / 13 سال سابقه تدریس غواصی / رئیس اسبق کمیته غواصی استان البرز / مربی پدل برد / داور پدل برد

اقامت و پذیرایی

روز صبحانه ناهار شام اقامت
مکان توسط مکان توسط مکان توسط محل توضیح
1 طی مسیر رفت به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
2 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
3 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
4 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
5 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
6 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
7 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو هتل به عهده هنرجو می‌باشد.
8 هتل به عهده هنرجو رستوران به عهده هنرجو طی مسیر برگشت به عهده هنرجو هتل به عهد هنرجو می‌باشد.
اقامت‌ها: 8 شب هتل
سهم فراگیر کلا 24 وعده غذا شامل: 8 وعده صبحانه 8 وعده ناهار 8 وعده شام

لوازم

  • لوازم ضروری:
  • SMB
  • اسنورکل
  • فین
  • ماسک
  • چراغ قوه
  • کامپیوتر غواصی
  • ریل غواصی
  • لوازم پیشنهادی:
  • عینک آفتابی
  • بادگیر
  • مواد غذایی(مقوی)
  • کلاه نقاب دار
  • دستمال سر
  • لگ و بلوز ورزشی تیره

شرایط ثبت‌نام

شرایط و مقررات

سایر خدمات


ادامه مطلب
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف