BLS,O2,AED

برگزاری دوره‌ی آموزش بین‌المللی کمک‌های اولیه (DAN)

برگزاری دوره‌ی آموزش بین‌المللی کمک‌های اولیه (DAN)

شما هم امتیاز بدهید!
1399/07/24   وحید موقوفه‌ای

 به دلیل رعایت نکات مهم بهداشتی و آموزشی و حساسیت بالای مدیریت مدرسه برای کنترل موارد بهداشتی و به‌حداقل رساندن ریسک ابتلا به ویروس کرونا، جزیره سفید آرامش با استقبال زیاد فراگیران و علاقه‌مندان به رشته کمک‌های اولیه، توانست در نیمه اول سال 1399 دوره‌های آموزش بین‌المللی DAN را  در 4 دوره در تاریخ‌های ۵ اردیبهشت، ۲۱ تیر، ۱۸ مرداد و ۲۳ مهر ماه برگزار کند. به پیشنهاد تیم آموزشی جزیره سفید آرامش، برای کنترل کیفیت آموزش و رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، حداکثر ظرفیت کلاس 5 نفر اعلام شد که تدریس تمام کلاس‌ها در دو بخش آقایان و بانوان به‌صورت همزمان انجام شد.

کلاس‌های آموزشی در بخش‌های BLS/ O2/ AED در دو بخش تئوری و عملی در تهران و در شرکت دریاکاو جنوب برگزار گردید.

فراگیران در بخش عملی برای عملیات احیای قلبی و ریوی، مانورهای خفگی، کار با کیت‌های استاندارد اکسیژن، کاربا دستگاه شوک الکتریکی خارجی و نکات مهم دروس با رعایت فاصله فیزیکی در کلاس تمرین حضور پیدا کردند. در پایان دوره از تمام فراگیران امتحان کتبی و عملی گرفته شد و تمام هنرجویان موفق به دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی DAN شدند.

آموزش کمک‌های اولیه

آموزش کمک‌های اولیه

تک تک فراگیران با استفاده از مانکن هوشمند CPR و کیت‌های استاندارد اکسیژن و همچنین دستگاه شوک الکتریکی تمرینات خود را انجام می‌دادند و در تمام مراحل تمرین، مدرس دوره برای رفع اشکال و کمک به فراگیران در کنار آ‌ن‌ها حضور داشت.

کلیه فراگیران ملزم به رعایت فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک و ضد عفونی دست‌های خود در زمان کلاس آموزش بودند. این کلاس‌ها در سه روز و در از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازظهر ادامه داشت. این دوره‌ها به مدرسی خانم سلوی پدری برگزار شدند.

بیشتر بخوانید: خانه دیدنی و خواندنی انواع روش‌های متعادل‌سازی گوش

دوره کمک های اولیه

کمک های اولیه

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/07/24   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن