چهارمین دوره

آموزش قایقرانی

آموزش قایقرانی

شما هم امتیاز بدهید!
1400/09/23   غزال لجه

دوره قایقرانی آذر

آخرین دوره قایقرانی امسال جزیره سفید آرامش، با حضور ۵ شرکت کننده (۴ آقا و ۱ خانم) همراه با لیدر مجموعه جزیره سفید آرامش، ۱۰ آذر ماه برگزار شد.

این دوره هماهنند دیگر دوره‌ها دارای بخش عملی و‌ تئوری بود و کلاس تئوری قایقرانی از ۱۰ آذر ماه شروع شد و تا ۱۷ آذر نیز ادامه داشت. تئوری این دوره، بصورت آنلاین در فضای ادوبی کانکت برگزار شد. هدف از برگزاری تئوری بصورت آنلاین، صرفه جویی در زمان، هزینه، شرایط کرونا و راحتی هنرجویان از سراسر کشور می‌باشد.

کلاس تئوری با حضور ۵ استاد متفاوت که هرکدام به صورت تخصصی مبحث جداگانه‌ای را تدریس می‌کردند به پایان رسید و به دلیل آنلاین بودن کلاس، مانند هر ارگان و برنامه های دیگری، گاها مشکل قطعی اینترنت پیش می‌آمد که در فضای آنلاین طبیعی بود.

بخش عملی  به مدت ۳ روز، از ۱۶ آذر تا ۱۸ ام برگزار شد. عملی دوره قایقرانی برخلاف تئوری، حضوری در بصورت بندر انزلی بود. چراکه هدف یادگیری است و مهمترین بخش تمرین و راندن یک قایق است.

۱۶ ام روز سه‌شنبه، ساعت ۸ صبح بچه‌ها با حضور و راهنمایی لیدر دوره، خانم متی‌پور، با هیجان در تالاب انزلی حضور پیدا کردند. ناگفته نماند کلاس با اندکی تاخیر برگزار شد.
مدرس بخش عملی دوره، جناب ادریسیان بودند. بچه‌ها با تسلط نسبتا خوبی که نسبت به دروس تئوری داشتند، در بخش عملی نیز شروع خوبی داشتند. در این جمع ۵ نفره این دوره، ۴ نفر از آنها غواص بودند و علاقه‌شان به دریا و ورزش‌های آبی موجب یادگیری قایقرانی شده بود.

در روز اول بچه‌ها راندن قایق و دور زدن را تمرین کردند و بعد از تمرین و درس روز اول، جمعشان آنقدر صمیمی و دوستانه بود که همگی باهم به صرف چای و تنقلات دورهم جمع شدند و هر کدام از خودشان، هدف از حضورشان و بخصوص از تجربیاتشان در غواصی گفتند.
درس و تمرین روز دوم، حلقه نجات و راندن قایق از جایی باریک یا میان تو ستون بود. که تمامی تمرینات را بچه‌ها تک به تک می‌نشستند و انجام می‌دادند. در پایان روز دوم نیز چند تا از بچه‌ها همراه با لیدر، به گشت زنی در انزلی و بازارچه رفتند.
روز آخر نیز، استاد به عقب راندن و پارک کردن قایق را درس داد و بعد از تمرین، در پایان روز سوم، امتحان عملی از بچه‌ها گرفته شد که همگی طی تمرینات عملی و آزمون نهایی، موفق به کسب مدرک قایق‌رانی شدند.

در طی این سه‌روز، هوای انزلی تماما ابری بود و حجم عظیمی از مه همه جا را پوشانده بود. هوایی سرد و مه‌آلود، با حضور جمعی گرم و صمیمی از قایقران‌ها با حضور استاد ادریسیان، دست به دست هم داده و دوره‌ای پر از تجربیات جدید و خاطره انگیز را به جا گذاشت. به امید موفقیت بیشتر برای هنرجویان قایقران جزیره سفید آرامش و مفتخریم که می‌توانیم چنین فرصتی را برای حضور شما عزیزان فراهم کنیم.

با وجود آن که این دوره را به عنوان آخرین دوره امسال اعلام کردیم، اما به درخواست علاقه‌مندان این دوره، درتلاشیم تا در اولین فرصت دوره ی بعدی را برگزار کنیم.

آموزش قایقرانی

به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تجهیزات غواصی خود را از جزیره‌ سفید آرامش با گارانتی و ضمانت خریداری کنید. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است.

 

بیشتر بخوانید: چرا برای آموزش غواصی سیستم cmas را انتخاب کنیم؟

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/09/23   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن