DAN INSTRUCTORS

مدرسی بین المللی دستگاه شوک الکتریکی خارجی (AED)

مدرسی بین المللی دستگاه شوک الکتریکی خارجی (AED)

شما هم امتیاز بدهید!
1400/12/10   خورسند

برای شروع، کار سختی بود، اما در پایان هر سختی، لذتی وصف نشدنی وجود دارد. پس از ماه‌ها تلاش و با وجود حمایت‌های همیشگی شرکت دریاکاو، تصمیم به برگزاری اولین دوره آموزش مدرسی کار با دستگاه شوک الترونیکی خارجی DAN اروپا (مدرسی AED) در ایران برای تیم مدرسان غواصی جزیره سفید آرامش گرفته شد. این کلاس با حضور دو مدرس ارشد موسسه DAN به نام‌های اردلان میرزانصیر و سلوی پدری برگزار شد که با افتخار این دو مدرس ایرانی و مدرسین شرکت دریاکاو بودند.

5 نفر شرکت کننده سر کلاس حضور داشتند. کلاس روز 8 اسفند راس ساعت 10 صبح آغاز شد. کلاس‌ها به‌صورت تئوری و عملی هر روز به مدت 3 روز در تهران و شرکت دریاکاو اجرا می‌شد. تمام شرکت کنندگان باید هر روز در هر دو آزمون‌ تئوری و عملی قبول می‌شدند تا اجازه شرکت در مرحله بعد پیدا می‌کردند. کلاس کاملا مطابق با استاندارد جهانی DAN در حال برگزاری بود. قبولی در هر آزمون امتیاز 80 را می‌خواست و کسب این امتیاز کار بسیار سختی به نظر می‌رسید. اما بچه‌ها با همکاری و یک تلاش فوق‌العاده آزمون‌های هر روز را با موفقیت سپری می‌کردند. تا بلاخره روز موعود و شکست غول مرحله آخر که همان آزمون نهایی و شبیه سازی شده‌ی موقعیت‌های اورژانسی بود،فرا رسید. 10 اسفند امتحان پایانی و روز اعلام نتایج بود. همه بچه‌ها نگران از نتیجه‌ی این سه روز تلاش خود بودند. چه کسی قبول و چه کسی مردود می‌شد؟

باید منتظر می‌ماندیم تا نمرات را اعلام کنند، استرس و نگرانی در چشمان همه موج می‌زد. چون مدرک گرفتن از دست مدرسین دوره کار بسیار سختی بود. اما در نهایت ناباوری تمام شرکت کنندگان موفق به دریافت مدرک مدرسی DAN شدند. تلاش و پشت‌کار بچه‌ها ستودنی بود. جشن پایان دوره با حضور مدرس ارشد DAN برگزار شد. چشمان همه  آن‌ها از خوشحالی برق می‌زد. بعد از اختامیه و اعطای مدرک به شرکت‌کنندگان، حالا نوبت برش کیک دن و گرفتن عکس یادگاری بود.

خانم گل‌بافیان و آقای خورسند دو شرکت کننده این کلاس بودند و در پایان موفق به کسب مدرک مدرسی AED شدند. دوره‌های AED در سال 1401 با مدرسی خانم گل‌بافیان و آقای خورسند برگزار خواهد شد.

و بماند به یادگار 1400/12/9 سوپرایز تولد خانم گل‌بافیان و آقای خورسند که تیم آموزش و شاگردای جزیره سفید آرامش با هماهنگی شرکت دریاکاو (آقای محمد اسکندری و جناب اردلان میرزانصیر) برنامه ریزی کرده بودند و با یک جمع پر انرژی و یک تولد به یاد ماندنی در کلاس مدرسی AED برگزار شد.

بیشتر بخوانید: دوره‌ی آموزش مهر ماه

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/12/10   خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن