اولین سالگرد کوشان عزیز

اولین سالگرد کوشان عزیز

شما هم امتیاز بدهید!
1401/07/06

یک سال گذشت، چقدر زود گذشت،اما ما هنوز عزاداریم و چه قدر سخت گذشت، میگن بعد از مراسم چهلم آدم یادش میره، این دروغ محضه، ما که یادمون نرفت. مطمئنم هیچ کس یادش نرفته که تو رو از دست دادیم. تو این یک سالی که  گذشت در هر دوره برای هر برنامه، برای هر تیم، توی هر دورهمی، برای هر تور فقط و فقط اسم تو سر زبون تمام بچه‌های قدیم و جدید جزیره سفید آرامش بود. حتی کسانی که تورو ندیده بودن اونام الان تورو میشناسن. چقدر خوبه آدم طوری زندگی کنه که مثل تو بعد از رفتنش هم همه دوستاش یادش باشن، همه جا به خیر و نیکی ازش یاد بشه.

مراسم سالگرد کوشان عزیز هم با حضور بچه‌های جزیره سفید آرامش، خانواده درجه یک و دوستان و همکاران آرام عزیز (مادر کوشان) در روز 4 مهر ماه از ساعت 5 تا 7 عصر بر سر مزارش برگزار شد. وصف حال دل ما و خانواده‌اش را هیچ کس نمی‌داند. هنوز مراحل سوگ کوشان برای ما و هم تیمی هایش تمام نشده است.

چقدر زود رفتی و چقدر... از بین ما پر کشدی، اما تنها نقطه رضایت برای ما اینجاست که به آرزوت رسیدی همین و بس.

بعد از این یک سال هنوز در مورد مرگ تو از ما می‌پرسند که کوشان چی شد؟ کوشان چی شدی؟ واقعا از تو چی باید بگیم؟ چرا هیچ کس جواب نمیده که کوشان شناگر و غواص ما چطور پر کشید. اما جواب همه این سوالات با روحش شاد داده میشه و باز هم در ابهام خواهیم ماند.

همیشه دوستت داریم.

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/07/06

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن