BLS

دوره کمک‌های اولیه مقدماتی در کرج

دوره کمک‌های اولیه مقدماتی در کرج

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/02/28   غزال لجه
۲۰ اردیبهشت دوره کمک‌های اولیه مقدماتی (BLS) در کرج برگزار شد. در این دوره سه نفر خانم و دو نفر آقا  شرکت کردند که جمع هنرجوبان 5 نفربود. این دوره را خانم غنچه گلبافیان و آقای بابک خورسند تدریس کردند.
 
 
دوره دو بخش تئوری و عملی را شامل می‌شد. ابتدای کلاس پس از معرفی اساتید و مقدمه‌ای بر DAN، از بچه‌ها پرسیده شد که چرا در این دوره حضور پیدا کرده‌اند. آقای هاشمی گفت من خودم نجات غریق هستم و آموزش دیدم. فقط مدرک بین المللی این دوره را لازم دارم. که ناگفته نماند در آخر این دوره برایشان خیلی متفاوت شد چون بصورت عملی کامل هم آموزش داده شد و هم خودشان تمرین کردند.
آقای جمالی گفت که هم به این دوره‌ها علاقه‌مند هست و هم اینکه چون در عمان شرکت تفریحات دریایی دارند برایشان مهم و امتیاز بود که کمک‌های اولیه مقدماتی را بلد باشند.
زهرا که از غواصان مجموعه هست، علاوه‌بر اینکه چون می‌خواست دوره‌های غواصی را ادامه دهد و این دوره‌ از پیش‌نیازهای غواصی پیشرفته بود، در مورد سیستم DAN تحقیق کرده بود و تمایل داشت حتما این دوره‌ها را بگذراند.
 
 
راحیل هم همینطور بود و اما برسیم به سنا! سنا در شرف مهاجرت هست و بخاطر کار و زندگی در خارج از کشور باید دوره‌ کمک‌های اولیه را می‌گذراند. وقتی ازش پرسیدم ما را از کجا پیدا کرده، جوابش این بود که من دنبال مدرک معتبر و از همه مهم‌تر دنبال مدرک بین المللی می‌گشتم، برای همین تو اینترنت سرچ می‌کرد و وقتی زدم کمک‌های اولیه با مدرک بین‌المللی سایت شما نمایش داده شد و تحقیق کردم متوجه تفاوت شما در آموزش شدم. این‌جوری بود که سنا با مجموعه تماس گرفت و تمام دوره‌های امدادی DAN که برای عموم آزاد هست را ثبت‌نام کرد.
 
 
خلاصه کلاس با تئوری شروع شد. از پیش فایل تئوری دوره در اختیار هنرجویان قرار گرفته بود تا پیش مطالعه داشته باشند. پس از تدریس تئوری وقت ناهار بود و بعد از استراحت نوبت به بخش عملی رسید. مهم‌ترین بخش‌های عملی را احیای قلبی-ریوی و اقدامات خفگی شامل می‌شدند. تدریس که انجام می‌شد بچه‌ها تک تک به تمرین می‌پرداختند و تا زمانی که به درستی و اصول مهارت‌ها را انجام بدهند تمرینات ادامه داشت. تقریبا تمام سناریوهای واقعی و امکان پذیر را اجرا و تمرین کردیم.
در پایان هم که آزمون تئوری و عملی برگزار شد و همه هنرجویان با موفقیت دوره را به پایان رساندند. شرکت کنندگان این دوره فوق‌العاده بودند.
 

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/02/28   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
فریبا
1403/01/21 09:41
سلام خیلی تکراری میزارین لطفاً تنوع بدین به وبلاگها ممنون
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 13:57
درود، بله حتما دوست عزیز ممنونم از انتقاد شما.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن