دوره غواصی ۱ ستاره خرداد ۱۴۰۲

دوره غواصی ۱ ستاره خرداد ۱۴۰۲

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/04/05
آموزش غواصی یک، دو و سه ستاره در جزیره کیش با ۶ هنرجوی یک ستاره و ۳ هنرجوی دو ستاره و ۲ هنرجوی سه ستاره برگزار شد. مدرسی دوره در بخش خانم‌ها، خانم غنچه گل‌بافیان و هانیه اسدی و در بخش آقایان، آقای بابک خورسند بودند. 
۳۱ خرداد ماه ورود بچه‌ها به جزیره کیش بود. عصر همان روز جلسه معارفه برگزار شد. مثل روال همیشه جلسه معارفه با معرفی اساتید شروع شد و نوبت به معارفه بچه‌ها و از همه مهم‌تر دلیل غواصی کردنشان رسید، از اینکه چه هدفی دارند و چطور با ما آشنا شدند صحبت کردیم و مدرسین دوره خودشان را معرفی کردند و سوابقشان را توضیح دادند. دو تا از هنرجویان، مازیار و ماهان قصد مهاجرت داشتند که در کنار علاقه‌شان پا به این عرصه گذاشتند. یکی از هنرجویان بخاطر تعریف و تجربه دوستش که با ما دوره گذرانده بود، خودش آمد تا خودش این هیجان و آرامش را تجربه کند. هر کسی به دلیلی در دوره شرکت کرده بود. یکی دیگر هم برای مدرس شدن حضور پیدا کرده بود. عمدتا مهاجرت، شغل، علاقه دلایل حضورشان بود.
پس از گپ و گفت، تئوری یک ستاره شروع شد و از تاریخچه CMAS و اینکه چرا CMAS را انتخاب کنیم گفته شد، تا قوانین غواصی. روز بعد، یعنی ۱ تیر ماه، روز اول عملی بچه‌ها که در استخر و حوضچه مارینا شروع غواصی و آشنایی بچه‌ها با غواصی بود. هیجان و انرژی بچه‌ها وصف نشدنی بود. پس از گرفتن تجهیزات و آماده شدن برای روز اول عملی، مهارت‌های پایه غواصی تدریس شد و هر یک از بچه‌ها به نوبت مهارت‌ها را تمرین کردند تا حسابی برای روز بعد و غواصی در دریا آماده باشند. ظهر هم پس از استراحتی کوتاه و ناهار، مجددا کلاس تئوری داشتیم که نوبت قوانین جذاب فیزیک بود. بچه‌ها آنقدر خوش انرژی بودند که از همان شب اول دور هم جمع شدیم و همه مشتاق بودند تا با آقای خورسند و خانم گلبافیان و همچنین جزیره سفید آرامش بیشتر آشنا شوند.
صبح روز بعد اولین تجربه بچه‌ها در دریا بود. با قایق رفتیم که وارد دنیای شگفت‌انگیز زیر آب شویم. دو تا غواصی انجام دادیم دید آب فوق العاده بود. هر چقدر کیش در این فصل گرم باشد، اما دمای آب برای غواصی عالیست.
کلی غواصی کردیم و گشت زدیم و روز بعد و البته روز آخر عملی، نوبت تمرین مهارت‌ها در دریا بود که همه بچه‌ها به بهترین شکل این مرحله را پشت سر گذاشتند.
روز آخر، یعنی روز پنجم، نوبت به امتحان تئوری بچه‌ها رسید. ناگفته نماند که هنرجویان یک‌ستاره در امتحان عملی نیز قبول شدند و دوره‌شان به پایان رسید. یک‌ستاره‌ها از ما جدا شدند و اما بچه‌های دوستاره و سه‌ستاره هنوز همراهمان هستند تا دوره‌شان پایان یابد.
 
بیشتر بخوانید: محاسبه RMV در غواصی

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/04/05

بحث و تبادل نظر
رضا عابدی
1403/01/19 15:14
بسیار خوب و جذاب
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/19 15:19
درود، درسته یکی از دورههای باحال بود.
رضایی
1403/01/19 12:58
دوره بسیار مفید و خوبی بود
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/19 13:34
درود، بله ممنون از لطف شما.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن