تیم آموزش غواصی بهمن ماه

تیم آموزش غواصی بهمن ماه

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/11/11   وحید موقوفه‌ای

آموزش غواصی در جزیره کیش متفاوت با آموزش غواصی در شهرها و جزایر دیگر است. ما در کلوپ 5 ستاره مارینا آموزش می‌دهیم. دوره بهمن ماه 1402 با حضور 5 شرکت کننده در تاریخ دوم بهمن برگزار شد. این دوره 5 روز طول کشید و 2 شرکت کننده خانم و 3 شرکت کننده آقا داشتیم. بچه‌های مبتدی به شدت پرانرژی و با استعداد بودند.

روز اول معارفه و تکمیل مدارک مثل تمام دوره‌های آموزشی برگزار شد و کمی در خصوص تئوری و نحوه برگزاری کلاس صحبت کردیم. فردا صبح یعنی روز دوم ساعت 9 صبح به کلوپ غواصی رفتیم و به هنرجویان در قسمت کم عمق دریا مهارت‌های اولیه و پایه غواصی تدریس شد و تمرین کردیم. بعد از کمی استراحت ساعت 5 عصر کلاس تئوری شروع  و تا ساعت 8 شب ادامه داشت.

روز سوم ساعت 9 صبح برای غواصی‌های دریایی در کلوپ حضور داشتیم و دو تا غواصی در سایت مرجانی بیگ کرال و سایت زیبای مجسمه‌ها یا الدورادو انجام دادیم. بچه‌ها از تماشای این همه زیبایی و رنگ و ماهی حیرت زده شده بودند. یعد از صرف ناهار و استراحت طبق روال همیشه به کلاس تئوری رفتیم و  تا شب به دروس مهم غواصی پرداختیم.

روز چهارم هیجانات بچه‌ها عالی بود، همه برای تجربه یک دنیای متفاوت در اعماق دریا آماده بودند و راس ساعت 9 در کلوپ حضور داشتند. دو غواصی عمیق در سایت سیمرغ 18 متری و سازه‌ها 20 متری داشتیم. حس و حال بچه‌ها وصف نشدنی بود واقعاا عالی بودید دم همتون گرم. یعد از صرف ناهار و استراحت طبق روال همیشه به کلاس تئوری رفتیم و تا شب به دروس مهم‌تر غواصی پرداختیم. بعد مثل همیشه رفتیم کافه و فارق‌التحصیلی بچه‌ها را جشن گرفتیم. البته هنوز آزمون کتبی برگزار نشده بود.

 

 

 

روز پنجم روز خداحافظی بود، همه ناراحت بودند از به پایان رسیدن این دوره‌ی آموزششان اما که حکایت دوره‌های آموزشی جزیره سفید آرامش همچنان باقیست. صبح همه شاگردان برای آزمون به کلوپ غواصی آمدند و بعد از آزمون با دعای خیر ما بدرقه شدند.

به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. چراکه عدم شناخت و عدم اطلاعات استاندارد غواصی باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌شود. اگر علاقه‌مند به دوره‌های کمک‌های اولیه و امداد و نجات هستید می‌توانید در کلاس‌های بین‌المللی DAN که جزیره سفید آرامش برگزار می‌کند شرکت کنید. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است.

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/11/11   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
حنانه
1402/12/20 09:41
کلاسهای کمکهای اوتیه همون dan هست یا فرق دارد؟
پاسخ...
متین سعیدی
1402/12/20 11:35
درود دوست عزیز، بله همون DAN هست که به شاخه‌های مختلف تقسیم میشن.
مونا
1402/12/19 16:39
سلام هزینه‌های کلاس DAN چقدر است
پاسخ...
متین سعیدی
1402/12/20 11:57
درود، امسال هزینه هر دوره 5 میلیون تومان بود ولی در سال جاری اگر قیمت‌ها تغییر کند اعلام خواهد شد.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن