مسابقه

عکاسی از دریا برای بزرگسالان

عکاسی از دریا برای بزرگسالان

شما هم امتیاز بدهید!
1399/04/30   وحید موقوفه‌ای

جزیره سفید آرامش مسابقه‌ای با موضوع "عکس خاطره انگیز از دریا با یک احساس خوب" را برای همراهان خود در رده سنی 14 سال به بالا برنامه‌ریزی کرده و شرکت کنندگان عزیز آثار خود را برای صفحه اینستاگرام جزیره سفید آرامش ارسال کردند. مهلت ارسال عکس‌ها تا 5 مرداد ماه بود و قرار بر این شد که، به بهترین عکس با بیشترین کامنت، لایک و منشن طبق آنالیز اینستاگرام، جایزه تعلق بگیرد. این جایزه ویژه یک ماسک غواصی از برند معروف آکواتک یا معادل نقدی آن بود. به نفرات دوم و سوم نیز به رسم یادبود از طرف جزیره سفید آرامش هدیه داده شد. شما عزیزان از امروز 99/5/10 می‌توانید عکس‌های منتخب را در این صفحه ببینید.

در این مسابقه تعداد 23 نفر از سراسر ایران شرکت کردند. عکس خانم زهرا مطهر 18 ساله از شهریار به دلیل نداشتن منشن، با وجود بیشترین لایک و کامنت، متاسفانه از مسابقه حذف شد. خانم مهسا حسینی از ساوه با بیشترین آمار و امتیاز نفر اول و آقای بهزاد اسپیدکار از استان گیلان و شهرستان آستارا با اختلاف 16 امتیاز نفر دوم و خانم مریم محمدی از استان خوزستان و شهرستان ماهشهر با اختلاف 29 امتیاز نفر سوم این مسابقه شدند.

این مسابقه صرفا جهت سرگرمی و تفریح همراهان عزیز جزیره سفید آرامش برگزار شده بود. اما به دلیل استقبال عکاسان حرفه‌ای و عزیز، تیم جزیره سفید آرامش بزودی مسابقه تخصصی عکاسی با موضوع "عکس‌های حرفه‌ای زیر دریا" برگزار خواهد شد که شرایط شرکت در مسابقه و همچنین جوایز و... از طریق سایت جزیره سفید آرامش اعلام می‌شود.

 

چند عکس برتر از شرکت کنندگان مسابقه عکاسی

زهرا مطهر از اسلامشهر

 

بهزاد اسپیدکار از آستارا

 

مریم محمدی از ماهشهر

 

روژان نوروزی از تهران

بیشتر بخوانید: باراکودا

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/04/30   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن