جلسه معرفی اعضا

کارگروه غواصی کودکان

کارگروه غواصی کودکان

شما هم امتیاز بدهید!
1399/05/11   وحید موقوفه‌ای

امروز 99/5/11 طی احکامی از سوی دکتر فرهنگ شادنیا ریاست محترم کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، رئیس و اعضای کارگروه غواصی کودکان معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور بر اساس این حکم خانم غنچه گل‌بافیان به‌عنوان رئیس کارگروه غواصی کودکان و آقای بابک خورسند به‌عنوان دبیر کارگروه و جناب آقای دکتر صالح رفیعی به‌عنوان مشاور و خانم دکتر ارغوان حسن‌زاده به‌عنوان مسئول آموزش و خانم مریم اقبال به‌عنوان مسئول پژوهش و خانم روژان نوروزی به‌عنوان مسئول روابط عمومی و آقای محمد رضاافصحی به عنوان مسئول توسعه با صدور حکمی از سوی فرهنگ شادنیا منصوب شدند. اردلان میرزانصیر مشاور عالی رئیس فدراسیون در امور غواصی، در مراسم اهدای احکام اعضای کارگروه شرکت داشت.

هدف از تشکیل کارگروه

هدف از تشکیل این کارگروه توسعه ورزش غواصی برای کودکان در کشور است. هدف فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور این است که دری به  دنیای جدیدی برای کودکان ایران‌زمین باز کند. از آنجا که غواصی کودکان بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و در راستای اهداف آموزشی CMAS و فدراسیون غواصی نیاز به حضور اساتید برجسته کشور دارد، حضور دکتر رفیعی به عنوان پژوهشگر در عرصه رشد و تعالی کودکان بی‌شک کمک چشمگیری به پیشبرد اهداف این کارگروه می‌کند. در این کارگاه حضور جوانان فعال و با انگیزه در امر تحقیق و پژوهش کودکان گامی بسیار مهم در راه پیشرفت این کارگروه می‌باشد. امید است که با تشکیل این کارگروه، کودکان به‌صورت کاملا علمی و با شیوه‌های تدریس نوین دنیا غواصی را آموزش ببینند. این کودکان آینده‌ی فردای ایران ما هستند.

باید از جناب دکتر شادنیا برای اعتماد به تیم جوان و فعال جزیره سفید آرامش تشکر کرد. اعضای این تیم باید فعالیت‌های خود را در عرصه کودکان صد چندان کنند تا بتوانند با رویکرد بازی و ورزش به غواصی کودکان توسعه دهند.

مدرس غواصی کودکان

اعضای کارگروه غواصی کودکان

مدرس غواصی کودکان

بابک خورسند دبیر کارگروه غواصی کودکان

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین فین غواصی

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/05/11   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن