اولین دوره

مدرسی بین‌المللی کمک‌های اولیه و کابری اکسیژن DAN

مدرسی بین‌المللی کمک‌های اولیه و کابری اکسیژن DAN

شما هم امتیاز بدهید!
1399/08/30   وحید موقوفه‌ای

برای شروع، کار سختی بود، اما در پایان هر سختی، لذتی وصف نشدنی وجود دارد. پس از ماه‌ها تلاش و با وجود حمایت‌های همیشگی شرکت دریاکاو، تصمیم به برگزاری اولین دوره آموزش مدرسی DAN اروپا (مدرسی BLS/O2) در ایران برای تیم مدرسان غواصی جزیره سفید آرامش گرفته شد. این کلاس با حضور دو مدرس ارشد موسسه DAN به نام‌های اردلان میرزانصیر و سلوی پدری برگزار شد که با افتخار این دو مدرس ایرانی و مدرسین شرکت دریاکاو بودند.

مدرسی کمک‌های اولیه

شرکت کنندگان همه با تاییدیه جزیره سفید آرامش سر کلاس حضور داشتند. کلاس روز 17  آبان 1399 با حضور 10 شرکت کننده راس ساعت 10 صبح آغاز شد. تعداد 9 شرکت کننده این کلاس مدرسین مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش بودند. کلاس‌ها به‌صورت تئوری و عملی هر روز به مدت 10 روز در تهران و شرکت دریاکاو اجرا می‌شد. تمام شرکت کنندگان باید هر روز در هر دو آزمون‌ تئوری و عملی قبول می‌شدند تا اجازه شرکت در کلاس بعدی و روز بعدی را پیدا می‌کردند. کلاس کاملا مطابق با استاندارد جهانی DAN در حال برگزاری بود. قبولی در هر دوره امتیاز 80 را می‌خواست و کسب این امتیاز کار بسیار سختی به نظر می‌رسید. اما بچه‌ها با همکاری و یک تلاش فوق‌العاده آزمون‌های هر روز را با موفقیت سپری می‌کردند. تا بلاخره روز موعود و شکست غول مرحله آخر که همان آزمون نهایی و شبیه سازی شده‌ی موقعیت‌های اورژانسی بود،فرا رسید. 26 آبان امتحان پایانی و روز اعلام نتایج بود. همه بچه‌ها نگران از نتیجه‌ی ده روز تلاش خود بودند. چه کسی قبول و چه کسی مردود می‌شد؟

مدرس کمک‌های اولیه

باید منتظر می‌ماندیم تا نمرات را اعلام کنند، استرس و نگرانی در چشمان همه موج می‌زد. چون مدرک گرفتن از دست مدرسین دوره کار بسیار سختی بود. اما در نهایت ناباوری تمام شرکت کنندگان موفق به دریافت مدرک مدرسی DAN شدند. تلاش و پشت‌کار بچه‌ها ستودنی بود. جشن پایان دوره با حضور جناب آقای عرب زاده و مانوئل پرتو (MANUEL PRETO)  مدرس ارشد DAN برگزار شد. چشمان همه  آن‌ها از خوشحالی برق می‌زد. بعد از اختامیه و اعطای مدرک به شرکت‌کنندگان، حالا نوبت برش کیک دن و گرفتن عکس یادگاری بود.

بیشتر بخوانید: با اصول اولیه ایمنی در غواصی آشنا شوید

دوره مدرسی کمک‌های اولیه

و بماند به یادگار 1399/8/26 مدرسی بین‌المللی امداد و کمک‌های اولیه مقدماتی (BASIC LIFE SUPPORT) و کاربری با اکسیژن(OXYGEN FIRST AIDE PROVIDER)

مدرسی کمک های اولیه

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/08/30   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن