پنجمین دوره‌

آموزش بین‌المللی غواصی در آذر ماه

آموزش بین‌المللی غواصی در آذر ماه

شما هم امتیاز بدهید!
1399/10/06   وحید موقوفه‌ای

هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که برای شروع مجدد دوره‌های آموزش غواصی در زمان کرونا چقدر تلاش کردیم چه روزها و شب‌هایی که جلسه‌ گذاشتیم، تحقیق کردیم، بحث کردیم که کلاس آموزشی برگزار کنیم یا نه؟ آیا خطری کادر آموزش و فراگیران غواصی را تهدید می‌کند یا نه؟ اما صادقانه باید بگویم که از اعتماد شما ممنونیم، حمایت‌ها و انرژی‌های خوب شما همراهان همیشگی باعث شد تا تمام خستگی اون روزها از تن همه تیم آموزشی جزیره سفید آرامش بیرو برود و الان که برای شما می‌نویسم، پنجمین دوره‌ی آموزش غواصی CMAS هم برگزار کردیم و باز هم با استقبال زیاد شما همراهان در حال آماده شدن و تدارکات ششمین دوره آموزش غواصی سال ۱۳۹۹ هستیم. امیدوارم روزی برسد که تمام مردم به‌صورت علمی و با دانش روز و در نهایت آرامش دنیای زیر آب را تجربه کنند.

آموزش غواصی مبتدی

غواصی یک ستاره

این دوره‌ها از ۲۸ آذر تا ۱۰ دی در جزیره کیش و کلوپ مارینا پارک در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که ۱۶ نفر خانم ۱۶ نفر آقا در کلاس‌های مختلف آموزش غواصی حضور داشتند. برای رعایت نکات بهداشتی کلاس‌ها با تعداد کم در تاریخ‌های مجزا برگزار می‌شد.

تعداد ۳ نفر آقا و ۵ نفر خانم در دوره‌ی آموزش غواصی یک ستاره، تعداد ۳ نفر خانم و ۳ نفر آقا در دوره‌ی آموزش غواصی دو ستاره، تعداد ۵ نفر آقا و ۳ نفر خانم در دوره سه ستاره غواصی و تعداد ۵ نفر آقا و ۵ نفر خانم در دوره‌ی آموزش غواصی امداد و نجات دریا شرکت کردند. 

آموزش غواصی در کیش

 

آموزش غواصی بین المللی

مربیان این دوره در بخش خانم‌ها غنچه گل‌بافیان مدرس ارشد و مهناز کریمی و در بخش آقایان بابک خورسند مدرس ارشد و مهدی محمودی بودند که ۱۳نفر از بانوان و ۱۱ نفر از آقایان موفق به دریافت مدرک بین‌المللی CMAS شدند. 

برای بخش تئوری، مربیان دوره هر روز کلیه شرکت کنندگان را قبل از ورود به کلاس و حضور در کلوپ غواصی با دستگاه اکسیمتر میزان اکسیژن بدنشان و همچنین با دستگاه تب سنج، دمای بدنشان را چک می‌کردند و بعد از چکاپ‌های اولیه اجازه ورود به کلاس به فراگیران داده می‌شد. کلیه فراگیران ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و ضد عفونی دست‌های خود در زمان کلاس آموزش بودند. در بخش عملی هم به هر فراگیر یک ست کامل تجهیزات غواصی ضدعفونی شده داده می‌شد و بعد از پایان غواصی فراگیران موظف به ضدعفونی کردن مجدد تجهیزات به مدت یک ربع و بعد شستشو و تحویل آن به مسئول کلوپ بودند. 

و حالا بشوید از یلدای امسال خانواده‌ی ما، خانواده‌ی بزرگ جزیره سفید آرامش، امسال بچه‌ها سنگ تموم گذاشتند و سفره مجلل یلدا چیدند و جشن یلدا را در رستوران دامون در فضای باز گرفتند و همه باهم مراسم حافظ‌خوانی را بعد از شام برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: درباره سیلندر غواصی چه می‌دانید؟

دوره غواصی

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/10/06   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن