اولین دوره آموزش ۱۴۰۰

برگزاری دوره قایقران موتوری

برگزاری دوره قایقران موتوری

شما هم امتیاز بدهید!
1400/03/26   بابک خورسند

هیچ وقت فراموش نخواهیم کرد که برای شروع مجدد دوره‌های آموزشی در زمان کرونا چقدر تلاش کردیم چه روزها و شب‌هایی که جلسه‌ گذاشتیم، تحقیق کردیم، بحث کردیم که کلاس آموزشی برگزار کنیم یا نه؟ آیا خطری کادر آموزش و فراگیران آموزشی را تهدید می‌کند یا نه؟ اما صادقانه باید بگوییم که از اعتماد شما ممنونیم، حمایت‌ها و انرژی‌های خوب شما همراهان همیشگی باعث شد تا تمام خستگی اون روزها از تن همه تیم آموزشی جزیره سفید آرامش بیرون برود و الان که برای شما می‌نویسم، از مرداد ماه سال ۹۹ هر ماه و گاها ماهی دو بار کلاس‌های آموزش بین المللی غواصی CMAS و کمک‌های اولیه بین المللی ‌DAN و دریانوردی را برگزار کردیم.

اولین دوره‌ی آموزش قایقران موتوری ویژه علاقه مندان به صنعت دریا نوردی توسط جزیره سفید آرامش در خرداد ماه سال جاری و در بندر انزلی براساس استانداردهای سازمان بنادر و دریانوردی کشور و دو قسمت تئوری و عملی برگزار شد. این دوره در راستای نیل به اهداف تیم جزیره سفید آرامش از جمله ارتقاء سطح کیفی، تدوین قوانین و تربیت نیروی متخصص در این زمینه، با حضور ۱۸ شرکت کننده (۵خانم و ۱۳ آقا) و به مدت دو هفته در مرکز آموزش‌های دریانوردی برگزار گردید. دوره قایقران موتوری یکی از کاربردی‌ترین دوره‌های تخصصی برای غواصان و علاقه مندان به دریا نوردی است.

آموزش قایق موتوری

به گزارش روابط عمومی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش، مدرسی این دوره را آقای ادرسیان و کاپیتان سعیدی بر عهده داشتند. این دوره به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری در 2 گروه ۹ نفره در انزلی برگزار شد. کلیه مطالب تئوری بصورت آنلاین از تاریخ ۹ خرداد لغایت ۱۳ خرداد روزی 6 ساعت برگزار شد. دروس عملی هم از تاریخ ۱۶خرداد لغایت ۲۱ خرداد ماه در منطقه آزاد انزلی برگزار گردید. در این دوره کلیه شرکت کنندگان موفق به کسب مدرک بین‌المللی قایقران موتوری شدند.

با جزیره سفید آرامش کلیه دوره‌های آموزشی را با بالاترین کیفیت و رعایت استانداردهای آموزشی تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: چه زمانی باید لوازم غواصی خود را تعویض کنیم؟

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/03/26   بابک خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن