نمایشگاه و بازارچه

نمایشگاه هنر بی صدا

نمایشگاه هنر بی صدا

شما هم امتیاز بدهید!
1400/09/01   غزال لجه

۲۲ و ۲۳ ام مهر ماه، به مناسبت هفته ناشنوایان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشتگان تهران، نمایشگاه صنایع دستی و بازارچه‌ای برگزار شد.
این نمایشگاه توسط سهندسیلمان فلاح که اولین غواص ناشنوای جزیره سفید آرامش بود به ما معرفی شد و جزیره سفید آرامش افتخار حضور در این نمایشگاه را در کنار ناشنوایان عزیز داشت. تجربه‌ای متفاوت با آدم‌های به شدت قوی که همه آن‌ها معنای زیستن را آموخته‌اند.

قبل از حضور در این نمایشگاه، برای همه بچه‌ها دعوت نامه‌ای ارسال کردیم تا ما را در این رویداد بزرگ و حمایت از این افراد که به این مناسبت برگزار می‌شد، همراهی کنند.
مثل همیشه بچه‌ها به ما لطف داشتند و با حضور پر رنگشان همراهیمان کردند. همینطور تجربه‌ای کاملا متفاوت و زیبا برای ما بود. چراکه تجربه بودن در میان جمع پرانرژی و دوستانه ناشنوایان، خیلی لذت بخش و متفاوت بود.

در این نمایشگاه، هیچ محدودیتی نبود و هر قشری، با هر محصول یا خدماتی که داشتند، حضور پیدا کرده بودند. محوطه دانشگاه، بصورت غرفه غرفه چیده شده بود و می‌توانستید هر چیزی که می‌خواهید را آن جا پیدا کنید و بخرید از خوراکی و شیرینی‌های خوشمزه خانگی، تا پوشاک و زیور آلات، یا صنایع دستی، غرفه‌های ما خدماتی و آموزشی بود اما یکم متفاوت با سبک نمایشگاه شده بود. ولی خوب مثل همیشه شلوغ‌ترین غرفه جزیره سفید آرامش بود.
علاوه بر بازدید از نمایشگاه توسط ریاست دانشگاه، از سازمان صدا و سیما نیز برای تهیه گزارش و مصاحبه به بازدید آمدند.
جمع آنقدر دوستانه بود که غرفه دارها به غرفههای یکدیگر می‌رفتند، از هم پشتیبانی و از یکدیگر برای بازدید دعوت می‌کردند. همه سعی می‌کردند بهترین خود باشند و با کمال صداقت و دوستی، مشتری مداری کنند.

سهند، ملقب به ققنوس زمانه، پیش ما بود بین ما و دنیای مهربان ناشنوایان. ما یاد گرفتیم که این یک محدودیت نیست. سهند به ما کمک می‌کرد تا بتوانیم با این عزیزان ارتباط بگیریم. این مانع ارتباط میان آن‌ها با دنیا نیست. همینطور حضور سهند در میان خانواده جزیره سفید آرامش، به تمامی دوستانش نیز نشان داد که همه می‌توانند دنیای زیر آب را تجربه کنیم و مفتخریم که این فرصت را داریم، تا دنیای زیر آب را به همگان هدیه کنیم.
درحقیقت،هدف ما از حضور در نمایشگاه، این بود که بگوییم، همه می‌توانند غواصی کنند و هیچ محدودیتی برای غواصی کردن وجود ندارد. بعد از آشنایی ما با سهند و حضور او در دوره غواصی ما، ما را واداشت تا مصمم تر از همیشه، از همه، بخصوص از ناشنوایان، دعوت کنیم تا دنیای زیر آب را تجربه کنند.

خدا را شاکریم که استقبال خیلی خوبی از دعوت ما شد و بزودی دوره غواصی با حضور گروهی از ناشنوایان عزیز، همراه با سهند خواهیم داشت.

امیدواریم که تا هستیم کمک کنیم همه غواصی کنند و دنیای زیر آب را تجربه کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدرسی بین‌المللی یک ستاره CMAS

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/09/01   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن