هفتمین دوره سال 1400

دوره آموزش غواصی

دوره آموزش غواصی

شما هم امتیاز بدهید!
1400/11/01   خورسند

اولین دوره آموزش غواصی زمستانی جزیره سفید آرامش، ۲۶ ام دی ماه  در جزیره کیش برگزار گردید.

۲۶ ام ورود بچه‌های ۱ ستاره و ۲ ستاره به جزیره کیش بود. مثل همیشه دوره شامل دو گروه خانم‌ها، با مدرسی غنچه گلبافیان و آقایان، با مدرسی بابک خورسند برگزار می‌شد. همچنین علاوه بر بچه‌های ۱ و۲ ستاره، هنرجویان قدیمی نیز برای دایو اضافه و تجربه لذت بخش غواصی در دریا، حضور پیدا کردند.

هنرجویان جدید از پیش با مدرسین آشنا شده بودند؛ چراکه قبل از دوره یک جلسه تئوری بصورت آنلاین برگزار کرده بودیم. تا اینکه ۲۶ ام با ورودشان به کیش، کلاس معارفه و تکمیل بو تا هنرجویان با مدرسین و مدرسین با هنرجویان بیشتر آشنا شوند و همچنین مختصری هم کلاس تئوری برگزار شد تا برای غواصی روز بعد آماده شوند.

۲۷ ام اولین غواصی این دوره بود که بیشتر از همه، هنرجویان ۱ ستاره هیجان داشتند. دایو اول ساحل به دریا بود تا در قسمت کم عمق بچه‌ها به راحتی بتوانند مهارت‌های آموزشی را تمرین کنند و با تجهیزات خود بیشتر آشنا شوند. اینگونه با آمادگی بیشتری برای روز بعد حاضر می‌شدند.

روز دوم اولین تجربه بچه‌ها برای غواصی از طریق بک زدن به داخل آب بود. چیزی که موجب شد غواصی روز دوم خیلی جذاب و متفاوت باشد، باران بود. اخر دایو که به سطح آب برگشتند، هوا کاملا ابری شده بود و باران شروع شد.
هیجان بچه‌ها برای تجربه اولین غواصی و ورود به دنیای زیر آب، کاملا مشخص بود. همچنین ورود به آب در زمستان، که ابتدا تمام بدن احساس خنکی می‌کند و سپس بعد از چند ثانیه گرما حاکم می‌شود، لذت این دوره را بیشتر می‌کرد.
حتی متین، که برادر یکی از غواصان قدیمی مجموعه ما بود و همراه برادرش در همه لحظات حضور داشت نیز علاقه مند شد تا به صورت امتحانی یک غواصی کند. همان باعث شد که از علاقه اش مطمئن شود و در دوره آموزشی ۱ ستاره بعدی، ثبت نام کند.

قشنگتر از تمامی این‌ها، حس بچه‌ها بعد از غواصی است. آرامش و هیجانی که یک‌جا تحربه کردند را می‌توان از صدا و چشم هایشان فهمید. می‌توانید مصاحبه‌های هنرجویان را بلافاصله بعد از غواصی در پیج اینستاگرام ما ببینید تا این حس هم به شما منتقل شود.

در جزیره سفید آرامش همه چیز محدود به آموزش نیست. همانطور که در محیط آموزش صمیمیت و دوستی را حفظ می‌کنیم، خارج از زمان آموزش نیز همین‌طور است. یک شب همه بچه‌های دوره و اساتید با همفکری تصمیم گرفتند تا برای تنوع و تفریح به بولینگ بروند. کل تیم به دوگروه تقسیم شد و پس از بازی نیز برای شام رفتند. یک شب خاطره انگیز و همچنین خوشمزه رقم خورد.

روز امتحان بچه‌های ۱ ستاره فرا رسید و همگی آن‌ها با نمرات خوبی قبول شدند و اینجای مسیر از ما جدا شدند و به شهرهای خود بازگشتند.

و اما دو روز آخر هم بچه‌های ۲ ستاره غواصی شب داشتند. تاریکی شب، خنکی آب و سکوت مطلق تجربه‌ای بی‌نظیر و وصف نشدنی است. همین گستردگی و جذابیت غواصی در شب موجب شده که بصورت جداگانه یک دوره تخصصی باشد.


امیدواریم که توانسته باشیم بار دیگر خاطرات خوش و حس متفاوتی را به بچه‌ها هدیه کنیم.
منتظر حضورتان دوره‌های بهمن و اسفند هستیم.

به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تجهیزات غواصی خود را از جزیره‌ سفید آرامش با گارانتی و ضمانت خریداری کنید. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است.

بیشتر بخوانید: آداب و قوانین غواصی گروهی

آموزش بین المللی غواصی

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/11/01   خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن