آموزش شنای VIP

تفاوت و مزیت آموزش شنا عادی با VIP

تفاوت و مزیت آموزش شنا عادی با VIP

شما هم امتیاز بدهید!
1400/12/23   خورسند

دوره‌های آموزش شنای جزیره سفید آرامش از ابتدا بصورت تضمینی (برای هنرجویان در شرایط استاندارد) برگزار شد. البته تضمین به این معنی است که ما توانایی و کار مربی خود را تضمین می‌کنیم. برای رفاه بیشتر و آرامش خاطر شناگرهای عزیز تصمیم گرفتیم تا سه جلسه غیبت هماهنگ شده با بخش آموزش و مربی را در نظر بگیریم و از تعداد جلسات آموزش شنا کسر نکنیم. علاوه بر آن مربی‌ها در طی جلسات آموزشی هر جلسه را با شناگرها داخل آب و همراه شناگرها باشند.
این شرایط متفاوت موجب شد تا کلاس‌های آموزش شنای ما نیز متفاوت برگزار شود. با توجه این موارد شاید قیمت کلاس‌ها هم کمی متفاوت‌تر بود....

اما جزیره سفید آرامش هر ساله از بدو تاسیس تاکنون اول فروردین ماه، برانامه‌های جدید خود را برای پیشرفت و ارتقای مجموعه و همچنین حال خوب هنرجو‌ها، اعلام می‌کند.
از اول سال 1401 آموزش شنا به دو صورت عادی و VIP  ارائه خواهد شد. این تصمیم را تیم آموزش برای پیشرفت هنرجویان عزیز گرفتند تا همه‌ی علاقه‌مندان با هر بودجه ای بتوانند در دوره‌های آموزش شنای جزیره سفید آرامش شرکت کنند.

تفاوت دوره‌های آموزش شنای عادی با آموزش شنای VIP

دوره VIP

دوره‌های VIP شامل آموزش گروهی (4 تا ۵ نفر)، نیمه خصوصی (2 تا 3 نفر) می‌باشد. هر ترم ۱۰ جلسه است و زمان آموزش در کلاس نیز 1:15 می‌باشد. آموزش بصورت تضمینی بوده است به این معنی که اگر شناگر فیزیک جسمی و روحیه نرمالی داسته باشد و ترس از آب نداشته باشد، طی 10 جلسه یک شنا را آموزش ببیند. در طی دوره تا ۳ جلسه غیبت (از پیش هماهنگ شده)، اعمال نمی‌گردد. همچنین در این دوره‌ها، مربی هر جلسه با هنرجو داخل آب تمرین و تدریس می‌کند؛ هم برای آموزش و هم برای تمرینات مربیان خانم به غیر از زمان قاعدگی داخل آب هستند.

توجه: آموزش شنا در تهران و کیش فقط به صورت خصوصی تک نفره و دو نفره VIP با مبلغ 4/500/000 تومان برگزار می‌شود.


برای هنرجویان زیر ۱۲ سال نیز از طرف مجموعه مدرک داخلی صادر می‌گردد.

 

نوع کلاس هزینه آموزش
گروهی VIP 2/000/000 تومان
خصوصی دو نفره VIP 2/800/000 تومان
خصوصی تک نفره VIP 3/800/000 تومان

 

دوره‌های عادی
دوره‌های عادی شامل آموزش گروهی (تا ۵ نفر)، خصوصی دو نفره و خصوصی تک نفره می‌باشد. هر ترم ۱۰ جلسه است و زمان آموزش در کلاس نیز 1:15 می‌باشد. در دوره‌های غیبت در کلاس‌های آموزشی اعمال می‌شود. همچنین مربی لزوما هر جلسه داخل آب نمی‌رود و برای تمرینات، از بیرون آب هنرجو را تمرین می‌دهد.

 

در حال حاضر فقط دوره‌های آموزش شنا به صورت VIP برگزار می‌شود.

 

نوع کلاس هزینه آموزش
گروهی عادی 1/000/000 تومان
خصوصی دو نفره عادی 2/000/000 تومان
خصوصی تک نفره عادی 3/000/000 تومان

 

بسته‌های آموزشی شنا مبتدی تا مربیگری

برای عزیزان هدفمند و علاقمند به رشته ورزشی شنا هم بسته‌های آموزشی طراحی کردیم و عزیزانی که از ابتدا قصد دارند شنا را ادامه بدهند و تمامی دوره‌هی آموزشی را بگذرانند، بسته کامل مبتدی تا مربیگری را در نظر گرفتیم که شامل ۴ دوره آموزشی (کرال سینه، کرال پشت، قورباغه، پروانه) و ۲ دوره‌ی آموزش اصلاح تکنیک می‌باشد. در صورت پرداخت نقدی هم کل هزینه‌ی آموزش شامل 5٪ تخفیف می‌شود.

چرا بسته‌های آموزشی شنا مبتدی تا مربیگری برای من بهتر است؟

این بسته طوری برنامه ریزی شده است که برای هنرجوها صرفه اقتصادی داشته باشد و متقاضی می‌تواند تمامی دوره‌های آموزش شنا را با تخفیف بگذراند. همچنین شما می‌توانید بسته آموزشی را بصورت اقساط هم پرداخت کنید که شامل تخفیف نمی‌باشد. اما اگر بسته آموزش شنا خریداری کنید تا یک سال زمان استفاده از آن را دارید و افزایش نرخ آموزش نیز در این مدت شامل بسته‌های آموزشی نمی‌شود. در طراحی بسته‌ها هزینه آماده سازی مربیگری مانند آموزش شنا محاسبه شده است، اما در شرایط عادی هزینه آماده سازی مربیگری بیشتر از دوره‌های آموزش شنا است.

توجه داشته باشید که تمام دوره‌های بسته آموزشی به صورت VIP می‌باشد.

 

بسته آموزشی شنا از مبتدی تا مربیگری (کرج):

 

نوع کلاس آموزشی هزینه بسته بدون تخفیف هزینه بسته در شرایط اقساط هزینه بسته با تخفیف 5% نقدی
بسته آموزش خصوصی تک نفره 22/800/000 تومان 10/800/000 تومان نقد و الباقی دو فقره چک 6/000/000 21/600/000 تومان

 

 

پس تفاوت دوره‌های آموزش شنای عادی و VIP چیست!
در دوره‌های VIP، آموزش بصورت تضمینی می‌باشد. در دوره‌های VIP تا ۳ جلسه غیبت، از جلسات آموزش شما کسر نمی‌شود. اما در دوره‌های عادی هر جلسه غیبت از جلسات آموزشی کسر می‌شود. در دوره‌های VIP، مربی هر جلسه با شما داخل آب می‌باشد، اما در دوره‌های عادی الزاما مربی هر جلسه داخل آب نیست.
همچنین در کلاس‌های گروهی VIP بعد از ثبت نام شما، کلاس با ۳ نفر شروع می‌شود اما در کلاس‌های گروهی عادی، کلاس حتما با ۵ نفر آغاز می‌شود و شناگر باید تا تکمیل ظرفیت، منتظر شروع باشد.

بیشتر بخوانیم: چگونه وارد آب شویم؟

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/12/23   خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن