اردیبهشت 1401

اولین دوره آموزش بین المللی غواصی CMAS

اولین دوره آموزش بین المللی غواصی CMAS

شما هم امتیاز بدهید!
1401/02/19   وحید موقوفه‌ای

همانطور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جزیره سفید آرامش، کیفیت بالای آموزش و ساختن خاطرات زیبا برای هنرجویان خود است، مدیریت مدرسه این مدرسه همیشه در حال تلاش برای ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش است. امسال نیز با اهداف جدید برای بهتر شدن در حال تلاشیم و به لطف خدا و اعتماد شما اولین دوره آموزش غواصی سال 1401 را در جزیره کیش برگزار کردیم.

کلاس‌های آموزشی در بخش‌های یک‌ستاره با حضور5خانم و 3 آقا، سه‌ستاره با حضور 2 آقا در دو بخش تئوری و عملی در جزیره کیش و کلوپ مارین دریای تابان کیش برگزار شد. برای بخش تئوری، مربیان دوره هر روز 8 ساعت دروس مرتبط به غواصی به همراه فیلم و اسلایدهای آموزشی را تدریس می‌کردند. هنوز هم در مدرسه ما کلیه فراگیران ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و ضد عفونی دست‌های خود در زمان کلاس آموزش بودند. در بخش عملی هم به هر فراگیر یک ست کامل تجهیزات غواصی ضدعفونی شده داده شد و بعد از پایان غواصی فراگیران موظف به ضدعفونی کردن تجهیزات به مدت یک ربع و بعد شستشو و تحویل آن به مسئول کلوپ بودند. در پایان دوره از تمام فراگیران امتحان کتبی گرفته شد و تمام آن‌ها موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی CMAS شدند.

روز اول کلاس معارفه و تکمیل مدارک بود مانند همه دوره‌ها هنرجویان باید با مدارک کامل در کلاس حضور پیدا کنند. روز دوم کلاس تئوری و برنامه تمرین مهارت‌ها در استخر را داشتیم، بعد از کمی استراحت بچه‌ها از ساجل  وارد دریا شدند و اولین غواصی خود را در به صورت ساجل به دریا انجام دادند. روز دوم دو غواصی در دریا داشتیم و بعد از ناهار و کمی استراحت همه در کلاس تئوری جضور پیدا کردند و در روز سوم تمام شرکت کننده‌ها به عمق 18 متری و 15 متری رفتند و با این دوره خداحخافظی کردند. بعد از ظهر روز سوم هم مطابق هر روز بعد از ناهار و استراحت کلاس تئوری برگزار شد و در نهایت روز چهارم هم امتحان تئوری گرفته شد و متاسفانه این دوره تمام شرکت کننده‌ها با شیطنت زیاد موفق به تقلب شدند که در پایان جلسه و اعلام نتیحه آزمون همه مردود اعلام شدند و با یک روز زمان مجدد در روز پنجم آزمون مجدد برگزار شد و در این آزمون شرکت کننده‌ها نمره قبولی را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: مدرسی بین‌المللی یک ستاره CMAS

آموزش غواصی بین المللی

CMAS diving

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/02/19   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن