اولین دوره

دوره آموزش بین‌المللی غواصی کودکان خرداد 1401

دوره آموزش بین‌المللی غواصی کودکان خرداد 1401

شما هم امتیاز بدهید!
1401/04/19   وحید موقوفه‌ای

اولین دوره آموزش بین‌المللی غواصی کودکان ما تیر ماه 1401 برگزار شد. شروع این دوره دقیقا با زلزله‌های امسال کیش مصادف بود و همین امر باعث شد تا ما مجبور شویم تعدادی از غواص کوچولوها که همراه نداشتن را کنسل کنیم و دوره‌ی آموزش غواصی کودکان را به شهریور ماه موکول کنیم.  دوره آموزش را با تعدادی از بچه‌ها که همراه پدر یا مادر سفر کرده بودند و تعدادی از کیشوندان آغاز کردیم. تعداد غواص‌ها 4 نفر (سه پسر و یک دختر)  به نام‌های رها، کامیار، واته و اهورا بود. غواصان این تیم به شدت پر انرژی، نترس و عاشق دریا بودند. رها 12 سال داشت و از بابل به همراه مادر و مادربزرگش آمده بود. کامیار و اهورا دو برادر کیشوند 8 و 10 ساله بودند. واته هم از کرج به همراه پدر و مادرش شرکت کرده بود.

روز اول تمرینات استخری برای بچه‌ها در غالب بازی‌های لذت بخش و بدون رقابت انجام شد و بعد از کمی استراحت به دروس مربوطه به صورت تئوری و بازی شاد کودکانه پرداختیم.

روز دوم بچه‌ها با بازی سوار قایق شدند و بعد از کمی قایق سواری غواصی را در سایت بیگ کرال به عمق سه متری شروع کردند. لذتی که در غواصی با آن‌ها بود وصف نشدنی است. غواصی با ماهی‌های رنگی و با شیطنت این کوچولوها دوست داشتنی تر بود. بعد از غواصی نوبت بازی رسید و کلی با مربی مهربون بازی کردیم.

روز سوم دیگه حتی یک کوچولو هم استرس یا نگرانی از دنیای ناشناخته زیر آب نداشتیم و به محض رسیدن به کلوپ، تجهیزات را برداشتیم و رفتیم دریا تا یکم عمق بیشتر را تجربه کنیم. خیلی جالب بود که غواص‌های ما در عمق 5 متری لاک‌پشت، مرکب ماهی و کلی ماهی رنگی دیدند و با ماهی‌ها بازی کردند.

روز آخر هم دوباره مرور درس‌های روزهای اول را داشتیم و بعد پرسش و پاسخی که برای ما امتحان محسوب می‌شود. دوره کودکان ما هم با لزلزله‌های شدید و متوسط به پایان رسید و همه عزیزان سلامت به شهرهای خودشون برگشتند.

غواصی کودکان

غواصی برای کودکان

 

بیشتر بخوانید: عروس دریایی

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/04/19   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن