درتهران

تست اتاق فشار

تست اتاق فشار

شما هم امتیاز بدهید!
1401/04/07   خورسند

آخرین دوره آشنایی با اتاق فشار قبل از کرونا بود، با اینکه همیشه استقبال از این دوره خیلی زیاد بوده اما برای سلامتی بچه‌ها این کلاس را در زمان اوج کرونا برگزار نکردیم. کسانی که وارد اتاق فشار می‌شوند باید لباس مخصوص بپوشند و ماسک، کمربند، کفش و هر چیز فلزی از آن‌ها باید دور باشد، این امر باعث شد که ما دوره اتاق فشار را برگزار نکنیم. تا اینکه شرکت دریاکاو یک اتاق فشار استاندارد غواصی را خریداری کرد و ما تصمیم گرفتیم دوره‌های آشنایی با اتاق فشار را دوباره برگزار کنیم. اولین دوره در تیر ماه 1401 در تهران و شرکت دریا کاو برگزار شد. تعداد 4 نفر شرکت کننده برای عمق 30 متر و 2 نفر شرکت کننده برای عمق 18 متر در این کلاس حضور پیدا کردند.

حدود یک ساعت توضیحات کامل به شرکت کنندگان داده شد. بایدها و نبایدهای قبل و بعد از اتاق فشار گفته شد. آزمایشات لازم برای درک بهتر دروس فیزیک و دروس غواصی به بچه‌ها در اتاق فشار نمایش داده شد. به بچه‌ها فرصت داده شد تا تعویض لباس را انجام دهند و آماده برای شروع تست باشند.

شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند. گروه اول همراه با خانم گل‌بافیان به عمق 18 متری رفتند و گروه دوم همراه با آقای خورسند به عمق 30 متری رفتند و مربیان در طی مسیر نزول و صعود آزمایشات فشار، تغییر دما، تفییر صدا و... را انجام دادند و در نهایت با رعایت سرعت و حفظ ایستگاه امنیت به بالا برگشتند.

بعد از انجام تست و خروج از اتاق فشار همه شرکت کنندگان نظرات و تجربیات خود را با هم به اشتراک گذاشتند. نظرات شرکت کنندگان این بود که غواصی در اتاق فشار بسیار مهیج است اما در نگاه اول شاید یکم هم به خاطر محیط بسته و صدای زیاد دستگاه ترسناک به نظر برسد. در نهایت تجربه بسیار لذت بخش و عالی برای همه بود.

ما خوشحالیم که می‌توانیم تمام دوره‌ها یا کلاس‌هایی که به علم، مهارت و تجربه غواصان کمک می‌کند را برگزار کنیم.

 

به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تجهیزات غواصی خود را از جزیره‌ سفید آرامش با گارانتی و ضمانت خریداری کنید. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است.

 

بیشتر بخوانید: سرمازدگی

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/04/07   خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن