۱۴۰۱

دوره‌ی آموزش آبان

دوره‌ی آموزش آبان

شما هم امتیاز بدهید!
1401/08/12   بابک خورسند

هجدهم مرداد ماه شروع یک دوره آموزش غواصی ۱۵ نفری بود، بچه‌های یک و دو ستاره و یک تیم کودکان که همه با هم از شمال کشور، برای شروع یک تجربه جدید به جزیره کیش آمدند. این دوره به همراه سه مدرس و دو کمک مدرس برگزار شد. مدرسین این دوره بابک خورسند، غنچه گل‌ بافیان، فاطمه حیدریان و کمک مدرسان غزال لجه و سمیرا شریف‌پور بودند. برگزاری تیم کودکان همراه با یک کمک مدرس به عهده بابک خورسند بود که زمان این دوره از تاریخ ۵ آبان تا ۱۲ آبان به طول انجامید. آموزش غواصی کودکان در دو سطح دلفین برنز و دلفین نقره شروع شد. برگزاری دوره آموزش یک ستاره بر عهده فاطمه حیدریان و غزال لجه بود که از ۵ آبان آغاز و  ۹ آبان پایان یافت. دوره دو ستاره به مدرسی غنچه گل بافیان از ۵ آبان تا ۱۲ آبان در جزیره کیش و کلوپ مارینا برگزار شد.

آموزش غواصی بانوان

کلاس‌ها از ۵ آبان با مدرسین مربوطه  آغاز شد. روز اول ساعت ۹:۳۰ صبح کلاس تئوری بچه‌ها در کلوپ مارینا کیش برگزار شد. کلاس ساعت ۱۳ به پایان رسید و بعد از ۲ ساعت استراحت و ناهار، کلاس عملی راس ساعت ۳ بعدازظهر در استخر و دریا شروع شد. از روز دوم تا روز آخر کلاس‌های عملی بسته به سطح هنر جو در دریا و راس ساعت ۸.۳۰ برگزار می‌شدند و کلاس‌های تئوری نیز ساعت ۴ عصر آغاز و  تا ۷ عصر در کلاس مارینا تمام می‌شد. فقط زمانی که هنرجویان غواصی شب داشتند که در واقع شب آخر بود، همه تا ساعت ۹ شب در کلوپ بودیم و یکی از هنرجویان به نام نگار محمدی که در دروس تئوری و عملی بالاترین نمره کلاس را کسب کرده بود برای شیرینی پایان دوره برای تمام شرکت کنندگان بستنی خرید.

روز آخر روز امتحان هنرجویان عزیز بود، که متاسفانه ۴ نفر موفق به کسب نمره قبولی نشدند. ۳ نفر  از دوره یک ستار و ۱ نفر از دوره دوستاره برای آزمون مجدد باید شرکت کنند. اما نکته مهم این بود که همه کودکان در سطح دلفین برنز و دلفین نقره در امتحانات خود نمره قبولی را کسب کردند.

آموزش غواصی

این دوره هم مثل بقیه دوره‌های جزیره سفید آرامش با کلی خاطره خوب و تجربه جدید برای همه عزیزان به پایان رسید. 

غواصی بانوان

بیشتر بخوانید: استاندارد دوره آموزش غواصی 2 ستاره CMAS

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/08/12   بابک خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن