اولین کارگاه آنلاین (وبینار) جزیره سفید آرامش

پزشکی غواصی

پزشکی غواصی

شما هم امتیاز بدهید!
1399/01/03   آرزو خلیفی

در این ایام نوروزی و بر اثر شیوع بیماری کرونا، خللی اساسی به روال عادی و طبیعی زندگی افراد در سطح جهان وارد شد و تحت تأثیر این مسئله، دوره‌های آموزشی نیز دست‌خوش اختلالات بسیار قرار گرفت، کلاس‌های بسیاری دچار جابجایی زمانی و کنسلی شدند. تمام کارگاه‌های جزیره سفید آرامش نیز به موجب این ویروس تحت تاثیر قرار گرفته است. حال آنکه جزیره سفید آرامش همواره به دنبال روش‌های مناسب و نوین آموزشی است، در این ایامی که فقط قرنطینه می‌تواند این بحران را از بین ببرد، جزیره سفید آرامش با راه‌اندازی آموزش‌های مجازی آنلاین خود توانست برای بالا بردن سطح علمی فراگیران و با حفظ کیفیت در کارگاه‌های آنلاین موفق به برگزاری اولین کارگاه آنلاین خود شود.


 

از آنجا که آموزش و حفظ سطح کیفی آن یکی از دغدغه‌های مهم جزیره سفید آرامش است، با توجه به شرایط بوجود آمده به منظور حفظ سلامت روانی اساتید و فراگیران تصمیم به برگزاری دوره‌های آنلاین با شعار در خانه می‌مانیم گرفته شد، که به همین خاطر، با پیگیری‌های زیاد و مصمم از سوی مدیریت این مدرسه و بررسی و تحقیق درباره تمامی راه‌هایی که منجر به فراهم‌سازی بستر آموزشی مناسب از راه دور می‌شوند، در نهایت با آزمون و خطای بسیار و صرف زمان زیاد برای اطمینان پیدا کردن از بالا بودن سطح کیفی آموزش، مدرسه جزیره سفید آرامش موفق به فراهم‌سازی بستر مناسب برای برگزاری دوره مجازی (آنلاین) در قالب کارگاه شد که بدون کوچک‌ترین نقصی برگزار شد و تمام شرکت‌کنندگان بهره علمی لازم را از این نشست بردند.

 

جزیره سفید آرامش مفتخر است که به عنوان اولین مدرسه آکادمیک غواصی، پس از تحمل سختی‌ها و پیگیری‌های بسیار و صرف زمان زیاد، توانست بهترین نتیجه مطلوب را به دست آورد و گامی بزرگ در جهت ارتقا سطح کیفی آموزش مجازی بردارد. کارگاه پزشکی غواصی که به صورت مجازی (آنلاین) به مدت 9 ساعت در سه روز متوالی با حضور دکتر جاموسی برگزار شد، با رضایت کامل مخاطبین و برگزارکنندگان آن روبرو شد و همین امر دلیلی برای ادامه تلاش‌ها برای برگزاری کارگاه‌های مشابه در آینده می‌باشد تا افراد بیشتری امکان بهره‌وری آموزشی را داشته باشند.

 

 

به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. چراکه عدم شناخت و عدم اطلاعات استاندارد غواصی باعث آسیب‌های جبران‌ناپذیری می‌شود. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است. 

 

بیشتر بخوانید:گرفتگی عضلات

پایان پیام
1399/01/03   آرزو خلیفی

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن