آخرین دوره سال

دوره آموزش غواصی اسفند 1401

دوره آموزش غواصی اسفند 1401

شما هم امتیاز بدهید!
1401/12/29   غزال لجه
آخرین دوره سال ۱۴۰۱ هم قویتر از همیشه برگزار شد. تیم این دوره پر انرژی و نسبتا شلوغ بود. ۱۱ اسفند ماه تاریخ ورود هنرجویان به جزیره بود و ساعت ۱۶ همان روز تئوری و معارفه روز اول بود. در ابتدا دوره ۱ ستاره، ۲ ستاره و ۳ ستاره و به دنبال آن‌ها دوره‌های تخصصی غواصی در شب و عکاسی زیر آب، همراه با دوره غواصی تکنیکال اسنشیال، به ترتیب برگزار شدند. جمعا تیم بانوان شامل ۱۰ نفر و تیم آقایان شامل ۱۲ نفر بود. مدرس ارشد بخش خانم‌ها، غنچه گلبافیان و مدرس دوم مهناز کریمی بودند و در بخش آقایان بابک خورسند مدرس ارشد و مهدی مصلحی کمک‌مربی دوره بودند.
طی جلسه معارفه هر یک از بچه‌ها به شناخت یکدیگر پرداختند و هر یک از اهدافشان و اینکه چه چیزی باعث شده بود تا آنجا حضور داشته باشند گفتند. 
دوره غواصی
از روز دوم غواصی‌ها شروع شد. بخشی از بچه‌ها که در حال تکمیل دوره سه‌ستاره بودند، وظیفه لیدر بوده و تدریس بخشی از کلاس تئوری و عملی را بر عهده داشتند. هنرجویان ۱ ستاره هم در آقایان و هم در بانوان خیلی پرانرژی و مشتاق یادگیری بودند. این موضوع کاملا در همه‌شان مشهود بود. مثل همیشه که روز اول غواصی هنرجویان ۱ ستاره در استخر یا حوضچه برگزار می‌شود، این‌بار هم مهارت‌های پایه در حوضچه آموزش داده شد. 
دوره غواصی
آموزش غواصی
همین‌طور که طی هر روز کلاس‌های تئوری و عملی برگزار می‌شد، جمع ما محدود به کلاس نبود و برای هر روز بعد از اتمام کلاس برنامه تفریحی داشتیم. یک شب دور هم جمع می‌شدیم و گرم صحبت می‌شدیم، یک شب می‌رفتیم فوتبال، بسکتبال، وسطی، بولینگ و حتی پانتومیم. 
از تفریحات آبی هم قطعا جا نموندیم و از فرصت اینکه دو تا مدرس پدل‌برد کنار ما هستند، استفاده کردیم و یک روز که دریا خراب بود و نتونستیم غواصی کنیم، رفتیم پدل‌برد بازی کردیم و کلی لذت بردیم. 
آموزش غواصی
در روزهای آخر دوره ۱ و ۲ ستاره، کلاس‌های تئوری غواصی در شب و عکاسی زیر آب هم شروع شد. آنقدر جذابیت داشتن که حد نداره! بعد از غواصی‌های دوره عکاسی، همه جمع می‌شدند تا عکس‌هایی که هنرجوها گرفتن تحلیل بشه، تا برای روز بعد از نکات مثبت و منفی عکسایی که از قبل گرفته بودند، استفاده کنند و عکس‌های فنی‌تر و زیباتری ثبت کنند و البته که موفق هم بودند. 
عکاسی زیر آب
در ضمن ناگفته نماند که طی امتحان تئوری و عملی هنرجوها در تمام دوره‌ها، شاهد قبولی ۹۵ درصد بچه‌ها بودیم. خیلی از دوستانی هم که مشتاق و علاقه‌مند بودن بلافاصله بعد از اتمام دوره، برای دوره بعدیشان در فروردین ثبت‌نام کردند.
اغراق نباشه اما واقعا با تمام فراز و نشیب‌هایی که همیشه هست، این دوره خیلی متفاوت و به یادماندنی بود. 
روز آخر هم به اصرار و پیشنهاد بچه‌ها، رفتیم که در کشتی غرق شده داما غواصی کنیم. و اینگونه بود که آخرین دوره از آخرین ماه سال ۱۴۰۱ به پایان رسید.
 

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/12/29   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن