پیدا کردن پیکر بی‌جان مرد ۳۳ ساله در درود لرستان

پیدا کردن پیکر بی‌جان مرد ۳۳ ساله در درود لرستان

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/02/14   غزال لجه
قضیه از آن‌جا شروع شد که ۹ اردیبهشت که در شرکت مشغول کارهای آموزش غواصی بودیم، تلفنی از استان لرستان داشتیم. طی این تماس به ما اعلام کردن یک مرد ۳۳ ساله در رودخانه‌ای در درود لرستان مفقود شده‌ و همچنان موفق به پیدا کردن پیکر او نشدند. خیلی ناراحت بودند ازینکه نتوانستند غواص با تجربه‌ای را در استان خود پیدا کنند تا از او کمک بخواهند. درخواست کمک که از ما داشتند تا اساتید مجموعه را اعزام کنیم لرستان، اما ما در استان لرستان یک غواص آتشنشان داشتیم. بلافاصله با میلاد توسلی که از غواصان آموزش‌دیده و خبره ما در شهرستان الیگودرز بود، تماس گرفتیم و اعلام وضعیت کردیم و میلاد هم اعلام آمادگی کرد. همچنین میلاد علاوه‌بر اینکه یک غواص حرفه‌ایست، آتش‌نشان فعال  و با سابقه نیز در استان لرستان است. میلاد هم بلافاصله همراه با دو نفر دیگر وارد عمل شدند و جست‌وجو را در رودخانه شروع کردند.
10 اردیبهشت این تیم سه نفره با کمک‌های مردم محلی درود، پیکر بی‌جان مرد ۳۳ ساله را پیدا کردند. به تازگی هم در همین رودخانه شنیدیم که یک دختر ۴ ساله از دست رفت.
از تک تک شما خواهشمندیم که لطفا در چنین مکان‌هایی شنا نکنید چون یک لحظه غفلت باعث اتفاق ناگوار می‌شود، لطفا مواظب باشید و در شرایطی که آموزش ندیده‌اید و مکان‌هایی که شنا کردن ممنوع است به هیچ عنوان قدمی بر ندارید چراکه می‌تواند پشیمانی همیشگی برایتان به جای بگذارد.
ناگفته نماند که هر شهری باید تعدادی غواص امدادی داشته بلشد مخصوصا اگه آتش‌نشان باشند یا با مهارت‌های لازم را داشته باشند. همچنین عموم مردم باید در جهان امروز کمک‌های اولیه را آموزش دیده باشند. لطفا از این آموزش‌ها و مهارت‌ها غفلت نکنید. چراکه در زمان لزوم شاید بتوانید جان کسی را نجات دهید.
 
 
و در آخر بسیار مفتخریم که توانستیم نقش کوچکی در انجام این عملیات داشته باشیم و شاگردانی همچون میلاد تربیت کنیم.
باز هم خدا قوت و دم همتون گرم.

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/02/14   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
Mojtaba
1403/01/21 13:46
Vaghean ey kash hame doreh emdad nejat dashte bashan
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 13:52
درود بر شما، بله واقعا لازمه برای هر کسی.
عاطفه
1403/01/21 13:37
خدا رو شکر دم آقا میلاد گرم
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 14:59
درود، کاش همه ما میتونستیم دوره کمکهای اولیه رو ببینیم و از این اتفاقات جلوگیری کنیم.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن