First Aid

دوره کمک‌های اولیه پیشرفته در تهران

دوره کمک‌های اولیه پیشرفته در تهران

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/03/01   غزال لجه
دوره کمک‌های اولیه پیشرفته در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ با مدرسی خانم سلوی پدری در تهران برگزار شد. شرکت‌کنندگان این دوره ۵ نفر بودند که سنین ۱۱ سال به بالا را شامل می‌شدند. شرکت‌کنندگان از شهرهای دور و نزدیک حضور پیدا کرده بودند.
مریم که از غواصان ما هست، که برای این دوره از رشت اومده بود. پارسا را داشتیم که فقط ۱۱ سال داشت و حدودا پارسال با ما آشنا شده بود که ابتدا دوره‌های DAN را شرکت کرده بوده و بعد آبان ماه ۱۴۰۱ بود که به ما پیوست تا در دوره غواصی کودکان شرکت کنند. ناگفته نماند که پشت هم دو دوره دلفین برنز و دلفین نقره را گذراند. 
خلاصه راس ساعت ۹ بچه‌ها در کلاس حاضر شدند و شروع به پر کردن فرم‌ها کرده و کیت‌های مخصوص دوره‌های آموزشی DAN را تحویل گرفتند. این کیت‌ها علاوه بر بروشور دوره‌ها شامل دفتر، خودکار، دستکش، گاز استریل و بانداژ می‌شد که تمامی این‌ها مختص DAN هست.
دوره شامل دو بخش تئوری و عملی بوده که ابتدا تدریس تئوری صورت گرفت. مهم‌ترین و جذاب‌ترین سرفصل‌های تئوری شامل: مشکلات تنفسی و قلبی، واکنش آلرژیک، دیابت، مسمومیت‌ها، تشنج و صرع، سوختگی‌ها، گرمازدگی و سرمازدگی بود.
ظهر وقت ناهار شد و بچه‌ها استراحت کوتاهی داشتند. رفتند برای اتمام تئوری و امتحان. همگی بچه‌ها نمره قبولی را در بخش تئوری گرفتند. نوبت به بخش جذاب دوره یعنی بخش عملی آن رسید. در بخش عملی از مهم‌ترین سرفصل‌های عملی می‌توان به نحوه ایمن‌سازی زخم و پانسمان، آتل بستن دست و پای شکسته، انواع جابجایی مصدوم با تکنیک مناسب، ارزیابی مردک چشم‌ها، نبض‌گیری و... بود. تک تک هنرجویان تمامی موارد را تمرین کردند تا به استاندارد لازم برسند. 

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/03/01   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
حسن
1403/01/21 09:38
لطفا وبلاگهای باحال بزارید همش شده کمکهای اولیه
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 13:56
درود، درسته دوست من ولی ما خواستیم دورهها را پشت سر هم داشته باشیم.
علیرضا
1403/01/20 14:14
تکراری دارید از این دورهها
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/20 14:32
درود، ما سعی میکنیم همه دورهها را بزاریم.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن