دوره اکسیژن‌ درمانی در کرج

دوره اکسیژن‌ درمانی در کرج

2 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/02/30   غزال لجه
دوره‌ اکسیژن‌درمانی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه 1402 در روز جمعه  و در دفتر مرکزی جزیره سفید آرامش در کرج برگزار شد. شرکت کنندگان این دوره همگی از غواصان مجموعه ما بودند. چراکه این دوره مختص غواصان هست و مهم‌تر از همه این کلاس پیش نیاز دوره غواصی سه‌ستاره و مدرسی غواصی می‌باشد. مدرس دوره خانم غنچه گل‌بافیان بودند.
کلاس در ساعت ۱۵ شروع شد و بچه‌ها در ابتدا فرم‌های ثبت‌نامشان را پر کردند و کیت‌های آموزشی مختص کلاس‌های اکسیژن درمانی DAN را تحویل گرفتند. معارفه انجام شد و مثل همیشه به تاریخچه DAN و اینکه چرا باید انتخاب ما DAN باشد پرداخته شد. در این قسمت تفاوت‌های کلاس‌های DAN گفته شد و سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
 
دوره شامل دو بخش تئوری و عملی می‌باشد که ابتدا تئوری تدریس می‌شود. مهم‌ترین سرفصل‌های تئوری اشاره به آناتومی بدن، اکسیژن، بیماری‌های غواصی و انواع ماسک‌ها دارد. پس از اتمام تئوری بچه‌ها یک زمان برای استراحت داشتند تا آماده بخش عملی شوند. مهم‌ترین بخش عملی دوره اکسیژن‌درمانی هم کار با کیت اکسیژن و انواع ماسک‌ها است. در این دوره تمام سناریوهای غرق شدگی و تمام مدل‌های DCI و DCS و همچنین موارد خاص تدریس شد که مدرس دوره برای بچه‌ها اجرا و شرکت کنندگان تمرین کرند، نوبت به تمرین بچه‌ها و کار کردن سناریوهای مختلف رسید تا اشکالاتشان رفع شود و همچنین برای امتحان نیز آماده شوند. 
در آخر هم نوبت امتحان تئوری و عملی بود که با افتخار همه هنرجویان با موفقیت دوره را به پایان رساندند.
 
 
 
به یاد داشته باشید غواصی را استاندارد و ایمن تجربه کنید تا بتوانید در سنین بالاتر هم غواصی کنید و از شگفتی‌های زیر آب بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تجهیزات غواصی خود را از جزیره‌ سفید آرامش با گارانتی و ضمانت خریداری کنید. مربیان غواصی مجموعه جزیره‌ سفید آرامش از کادری جوان، توانمند و متخصص تشکیل شده و با استاندارد‌های روز در غواصی پیشرو و همگام هستند. تیم ما شبانه روز قادر به پاسخگویی سؤالات شما و مشاوره در امور پروژه‌های غواصی است.
 
 
 
 

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/02/30   غزال لجه

بحث و تبادل نظر
رضایی
1403/01/21 09:39
اولین دوره سال جدید کی هست؟
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 14:38
درود، به دورههای آموزشی سایت مراجعه کنید مطلع خواهید شد.
لیلا
1403/01/20 14:15
اینها همه شاخه دن هستند؟
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/20 14:35
درود، بله همه مهارتهای کمکهای اولیه جزو شاخه دن هستند.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن