1399

برگزاری دوره‌ی آموزش غواصی شهریور ماه

برگزاری دوره‌ی آموزش غواصی شهریور ماه

شما هم امتیاز بدهید!
1399/07/10   وحید موقوفه‌ای

 به دلیل رعایت نکات مهم بهداشتی و آموزشی و حساسیت بالای مدیریت مدرسه برای کنترل موارد بهداشتی و به‌حداقل رساندن ریسک ابتلا به ویروس کرونا، جزیره سفید آرامش با استقبال زیاد فراگیران و علاقه‌مندان غواصی برای ثبت‌نام در دوره‌ی شهریور ماه روبرو شد. برای کنترل کیفیت آموزش و حداقل ظرفیت قایق، به پیشنهاد تیم آموزشی جزیره سفید آرامش، کلاس‌ها در سه بخش آقایان و بانوان و کودکان در 6 کلاس آموزشی در تاریخ‌های مجزا تدریس شد. کلاس‌های آموزشی در بخش‌های یک‌ستاره، دو‌ستاره، سه‌ستاره، امداد و نجات دریا، غواصی در شب و دوره‌ی تخصصی کودکان در دو بخش تئوری و عملی در جزیره کیش و کلوپ مارین دریای تابان کیش برگزار شد.

غواصی آقایان

آموزش غواصی آقایان

در دوره‌ی یک‌ستاره در بخش بانوان 5 نفر و در بخش آقایان 2 نفر، در دوره‌ی دو‌ستاره در بخش بانوان 5 نفر، در دوره‌ی سه ستاره در بخش بانوان 3 نفر و آقایان 4 نفر، در دوره‌ی امداد و نجات دریا در بخش بانوان 6 نفر و در بخش آقایان 4 نفر، در دوره‌ی تخصصی غواصی در شب در بخش بانوان 6 نفر و در بخش آقایان 4 نفر و در آخرین دوره آموزشی 4 کودک 8 تا 14 سال حضور داشتند. این کلاس‌ها از ساعت 8 صبح تا 8 شب در زمان‌های مختلف با حضور 4 مدرس و 4 کمک مربی برگزار شد. برگزاری این دوره به مدرسی بابک خورسند و مهدی محمودی در بخش آقایان و غنچه‌ گل‌بافیان، مهناز کریمی در بخش بانوان بود.

آموزش غواصی بانوان

آموزش غواصی شب

آموزش غواصی کودکان

مربیان دوره هر روز تمام شرکت کنندگان را قبل از ورود به کلاس و حضور در کلوپ غواصی با دستگاه اکسیمتر میزان اکسیژن بدنشان و همچنین با دستگاه تب سنج، دمای بدنشان را چک می‌کردند و بعد از چکاپ‌های اولیه اجازه ورود به کلاس به فراگیران داده می‌شد. کلیه فراگیران ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و ضد عفونی دست‌های خود در زمان کلاس آموزش بودند.

کلاس‌های تئوری به‌صورت آنلاین برگزار شد و فقط فراگیران برای شناخت تجهیزات غواصی و نکات مهم دروس با رعایت فاصله فیزیکی سر کلاس حضور پیدا کردند. در پایان دوره از تمام فراگیران امتحان کتبی گرفته شد و تمام هنرجویان به غیر از 3 نفر موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی CMAS شدند.

بیشتر بخوانید: توتیای دریایی

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/07/10   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن