گزارش فروردین

اولین دوره غواصی 1402

اولین دوره غواصی 1402

1 رای شما هم امتیاز بدهید!
1402/02/04
در این دوره سه هنرجوی ۱ ستاره و دو هنرجوی ۲ ستاره در بخش بانوان حضور داشتند. مدرس این دوره هانیه اسدی و سرپرست دوره بابک خورسند بودند. 
تاریخ ۲۸ فروردین ماه ورود بچه‌ها به جزیره کیش بود. هر کدام از بچه‌ها از شهر‌های دور و نزدیک حضور پیدا کرده بودند. صبح روز دوم جلسه معارفه و تکمیل مدارک بود و در همان روز غواصی در استخر شروع شد، در استخر مهارت‌های پایه غواصی با هنرجویان آموزش داده شد تا برای روز سوم و غواصی در آب‌های آزاد آماده شوند.
انرژی و ذوق بچه‌های این دوره غیر قابل توصیف هست و چنان مشتاق و خستگی‌ناپذیر بودند که حد نداره! با این حجم از اشتیاق به دریا رفتیم و برای تجربه جدید و غواصی‌های دریا را شروع کردند. 
دریا خیلی عالی بود و بچه‌ها کلی خوش شانس بودند. روز اول کلی گله ماهی و حتی سفره ماهی دیدند. عصر هم پس از چند ساعت استراحت تئوری داشتند، تا روز بعد که مجدد بریم غواصی برای ادامه مهارت‌ها و دیدن سایت‌های جدید غواصی آماده شوند.
 
آموزش غواصی CMAS
 
در یکی از جلسات تئوری، به قوانین فیزیک که رسیده بودند، تصمیم گرفتند بصورت عملی یکی از آزمایش‌ها را زیر آب انجام بدهند که این آزمایش شکستن تخم مرغ و دیدن شناوری آن در دریا بود! واقعا هر بار آدم را به وجد می‌آورد بخصوص برای بچه‌ها که اولین بار بود انجامش می‌دادند.
 
آزمایش شناوری تخم مرغ
 
خلاصه روز پنجم که امتحان ۱ ستاره‌ها برگزار شد و روز آخرشان هم بود، رفتیم برای قولی که داده بودیم الوعده و وفا آموزش رایگان پدل‌برد عیدی ما به شرکت کنندگان یک ستاره‌ها بود. اگر یادتان باشد، عیدی امسال مجموعه برای ۱ ستاره‌ها یک روز آموزش پدل‌برد بصورت رایگان و همچنین برای ۲ ستاره‌ها هم یک روز آموزش پدل‌برد به همراه دو تا غواصی اضافی بصورت رایگان بود.
تا جمعمان جمع بود رفتیم پدل‌برد و انگار نه انگار بچه‌ها تجربه اولشان بود اینجا هم گل کاشتند.
 
پدل برد
 
خلاصه ۱ ستاره‌ها هم از ما جدا شدند و تعدادمان کم‌تر شد. تا روز آخر که بچه‌های ۲ ستاره هم امتحان بدهند و بریم که دو تا غواصی که عیدی داشتند رو انجام بدیم. چه موجوداتی که ندیدیم. از گله ماهی‌ها گرفته تا ماهی مرکب و سفره‌ماهی و کوسه و...
 
ماهی مرکب
 
ناگفته نماند که بچه‌ها همگی با موفقیت دوره را به پایان رساندند.
معتقدیم به این جمله که سالی که نکوست از بهارش پیداست! ما هم پر انرژی و قوی اولین دوره‌ را برگزار کردیم و امسال همین‌قدر قوی در تمامی زمینه‌ها در کنار شما هستیم.
 
بیشتر بخوانیم: آداب غواصی گروهی

غزال لجه

مسئول سئو مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1402/02/04

بحث و تبادل نظر
صمدی
1403/01/21 13:45
این دورهها وبلاگ نیست و حوصله سر میبره
پاسخ...
متین سعیدی
1403/01/21 15:30
درود، بله ما سعی میکنیم وبلاگهای متعددی با سلیقه های مختلف بزاریم که همه سلیقه هارو پوشش بدیم.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن