چالش عکاسی

چالش عکاسی

شما هم امتیاز بدهید!
1400/11/20   وحید موقوفه‌ای

بعد از چندین ماه جزیره سفید آرامش مجددا تصمیم به برگزاری چالشی در اینستاگرام گرفته است.

 

چالش جدید عکاسی جزیره سفید آرامش 

بله همانطور که شنیدید پس از برگزاری چالش نقاشی برای کودکان و چالش لبخند، اکنون نوبت به چالش عکاسی همراه با خانواده جزیره سفید آرامش رسیده است. استقبال بی‌نظیر شما عزیزان بود که ما را واداشت تا دوباره به این فکر بیافتیم که یک چالش جدید برای شما همراهان عزیز برگزار کنیم.
در چالش لبخند با عکس های پرانرژی زیادی همراهیمان کردید؛ همچنین چالش نقاشی برای کودکان که همه‌شان عالی بودند. می‌توانید نقاشی‌ها را در وبلاگ ببینید.

و اما در این چالش اینستاگرامی، شما باید هر عکسی که مرتبط با جزیره سفید آرامش (پرسنل، دوره‌های آموزشی،مدرسین و اعضای خانواده جزیره سفید آرامش) باشد را طی زمانی که در اینستاگرام ما اعلام می‌گردد، در دایرکت بفرستید. این عکس می‌تواند در دفتر مجموعه، در کنار مدرسین یا پرسنل مجموعه، عکس خودتان و یا دیگر غواصان هنگام غواصی با ما، گرفته شده باشد. به طور کلی هر عکسی که نشانه یا تکه‌ای از وجود جزیره سفید آرامش در آن وجود داشته باشد در چالش عکاسی شرکت می‌کند.

در ادامه پس از ارسال عکس‌های زیبای شما به دایرکت اینستاگرام، تمامی عکس ها در قالب استوری به اشتراک گذاشته می‌شود تا همه بتوانند عکس‌ها را ببیند و رای نهایی را ثبت کنند.

برای نفر اول که بتواند بیشترین رای را بگیرد، کارت هدیه ۱ میلیون تومانی مختص شرکت در دوره‌های آموزش غواصی جزیره سفید آرامش در نظر گرفته شده است.

برای نفر دوم که بتواند بیشترین رای را بگیرد، کارت هدیه 500 هزار تومانی مختص شرکت در دوره‌های بدون دایو جزیره سفید آرامش (وبینار و سمینار ها) در نظر گرفته شده است.
پس بجنبید و خودتان را آماده کنید تا با شروع چالش، استوری مربوط به عکسی که ارسال کردید را برای دوستان و اطرافیانتان بفرستید تا بتوانید بیشترین رای را از آن خود کنید.

 

شرایط شرکت چالش عکاسی کنار خانواده جزیره سفید آرامش

  1. ارسال یک عکس به دایرکت اینستاگرام
  2. عکس باید مرتبط با مجموعه جزیره سفید آرامش باشد.
  3. فالو داشتن پیج
  4. استوری کردن پست مربوط به چالش عکاسی با شروع چالش و تگ کردن صفحه اینستاگرم
    *توجه داشته باشید که ادمین‌های اینستاگرام رای‌های فیک را تشخیص می‌دهند و هرگونه رای فیکی حساب نخواهد شد*

هدف از برگزاری این چالش‌ها این هست که هر چند وقت یک‌بار بخصوص در شرایط کرونا و تعطیلی‌ای پی‌در‌پی، در کنار هم سرگرم بشویم و کمی ایده و مهارت هایمان را به چالش بکشیم.
از همه شما دعوت می‌کنیم در این چالش شرکت بکنید و امیدوارم عکس شما از دیدگاه دیگران به عنوان بهترین عکس انتخاب شود.

ناگفته نماند که برای غواصانی که به عکاسی علاقه دارند و همیشه در سفر و غواصی‌هایشان، مهارت عکاسی خود را به چالش می‌کشند، دوره غواصی تخصصی عکاسی زیر آب را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید اینگونه هنگام غواصی خود لحظات خاطره انگیزی را ثبت کنید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به کیش چه زمانی است؟

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/11/20   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن