جشن سورپرایز تولد 1400

جشن سورپرایز تولد 1400

شما هم امتیاز بدهید!
1400/12/15   وحید موقوفه‌ای

9 ام و ۱۰ ام اسفند ماه به ترتیب تولد دو تا از مدیران و مدرسین ارشد جزیره سفید آرامش بود.
مثل هر سال آرشین متی پور و غزال لجه در فکر برنامه ریزی برای سوپرایز تولد آ‌ن‌ها بودند، امسال می‌خواستند سورپرایز تولد را متفاوت اجرا کنند. الحق هم یه برنامه متفاوت ترتیب دادند.
سال 99 همانطور که در وبلاگ نوشتیم، چون در حال برگزاری دوره غواصی بودند، تولدشان را در کیش جشن گرفتیم. بچه‌هایی که در دوره حضور نداشتند با هنرجویان دوره هماهنگ شدند و همگی در کنار ساحل با دیزاین و تم تولد ساحلی، برای خانم گلبافیان و آقای خورسند تولد گرفتند. سال 98 در دفتر جزیره سفید آرامش و وسط یک جلسه کاری که از قبل هماهنگ شده بود بچه‌ها با هم حضور پیدا کردند و سوپرایز تولد اجرا شد و به همین ترتیب...

و اما امسال! با اینکه همزمان با تولدشان، دوره غواصی نبود و آن‌ها مهشد بودند اما باز هم هیچی مانع بچه‌ها نشد.  هرطوری شده بود به بهانه شام و در واقع شیرینی  قبولی دو تا از بچه‌ها، برنامه اجرا شد.
دو تا از بچه‌ها به هوای قبول شدنشان در کلاس مدرسی DAN، از خانم گل‌بافیان و آقای خورسند دعوت کردند تا برای شام به مهرادمال کرج بروند. از طرفی دیگر همه بچه‌های تهران و کرج هماهنگ شدند تا در ساعتی مشخص و زودتر از آن‌ها، در فودکورت جمع شوند. حتی دوستانی که شهرستان بودند یا نمی‌توانستند بیایند نیز به نوعی در جشن شرکت کردند و از راه دور با ارسال هدیه هایشان در این برنامه حضور داشتند.
مثل شاهین به رسی که فقط یک دوره در کنارشان بود و هنرجوی یک ستاره ما محصوب می‌شود ولی با اینکه شهرستان بود و نتوانست حضور پیدا نکند اما هدیه‌اش را با تی‌تاپکس ارسال کرد. مثال‌های زیادی وجود دارد از بچه‌ها و حتی مدرسانی که حضور نداشتند اما به یاد این دو عزیز ما بودند.

مثل هر تولد دیگری، این تولد هم با کیک و بادکنک و حضور پررنگ بچه‌ها، رنگین شد.
خلاصه ساعت ۶ بچه‌ها جمع شدند و ساعت ۷ بود که خانم گل‌بافیان و آقای خورسند به ما پیوستند. خنده و خوشحالی را به راحتی می‌شد از صورتشان دید. چیزی که این دورهمی را خاص‌تر می‌کرد، حضور دوستان و شاگردان بسیار قدیمیشان بود که شاید خودشان هم چندین سال بود همدیگر را ندیده بودند.

بعضی‌ها ازدواج کرده بودند و با همسرانشان حضور داشتند. بعد از خوش آمد گویی و گپ و گفت، رفتیم سراغ عکس‌های تکی و دست جمعی با کیک و ثبت این روز خاطره انگیز و همه بچه‌ها تو تکاپو و شادی در حال عکس گرفتن بودند. حتی برای بریدن کیک بچه‌های همیشه در صحنه و خودجوش اقدام کردند. یکی از بچه‌ها با کلی شیطنت چاقو را با حرکات موضون به دستشان رساند.
ناگفته نماند که کادوهای قشنگ و رنگین بچه‌ها را هم باز کردند و میز پر از کلی یادگاری و گلدان‌های زیبا بود چون یکی از دستداشتنی های مدرسین ما گلدان است و بچه‌ها این را می‌دانستند و چندین گلدان برایشان هدیه آوردند. همچنین در کنار این یادگاری‌های قشنگ، بچه‌ها همه با هم نیز یک هدیه جدا هم تهیه کردند. همینطور دیزاین سفید و طلایی هم از طرف چند تا از شاگران آن‌ها بود.
و در آخر بعد از صرف کردن کیک و چای همه بچه‌ها لطف داشتند و مهمانی را ترک نکردند. حتی برای شام هم دور هم بودیم؛ پس از صرف شام بچه‌ها دونه دونه جمع را ترک کردند و از هم جدا شدیم ولی کلی خاطرات قشنگ به جا ماند و لحظات خیلی لذت بخشی را کنار هم گذراندیم.

و اما میشه گفت در طی این چندسال هیچوقت تولدشان تنها نبودند و همیشه لطف بچه‌ها دخیل بوده و با حضورشان، سورپرایزها و هدیه هایشان، هرساله خانواده جزیره سفید آرامش را بزرگ تر کرده‌اند. همچنین سال‌های آینده هم به همین صورت خواهد بود و همیشه به یادشان خواهیم بود.

واقعا ممنون از همراهی همتون

 

بیشتر بخوانید: تور غواصی و تفریحی دریاچه اوان

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1400/12/15   وحید موقوفه‌ای

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن