اولین جشنواره سال 1401

جشنواره تابستانه جزیره سفید آرامش

جشنواره تابستانه جزیره سفید آرامش

شما هم امتیاز بدهید!
1401/05/21   خورسند

مدرسه ورزش‌های آبی جزیره سفید آرامش برای اعضای خانواده خود هر سال در فصل تابستان، جشنواره تابستانی برگزار می‌کند. با تصمیم مدیریت مدرسه، امسال این جشنواره برای تمام همراهان مدرسه اجرا خواهد شد و مختص به اعضا و خانواده جزیر سفید آرامش نمی‌باشد. همه علاقه‌مندان به غواصی می‎‌توانند از این جشنواره استفاده کنند.

 

در این جشنواره 20% تخفیف برای آموزش بین‌المللی غواصی یک ستاره و 10% تخفیف برای آموزش بین‌المللی غواصی دوستاره و 5% تخفیف برای آموزش بین‌المللی غواصی سه ستاره برای پرداخت‌های نقدی در نظر گرفته شده است.

 

به غیر از پرداخت‌های نقدی با تخفیف، برای اولین بار شرایط پرداخت‌های اقساط ویژه هم داریم.

شرایط پرداخت ویژه‌ی اقساطی برای دوره یک ستاره 3 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت و الباقی را طی یک فقره چک به مدت 45 روز بعد از زمان ثبت نام پرداخت خواهید کرد.

شرایط پرداخت ویژه‌ی اقساطی برای دوره دو ستاره با دایو اضافی 6500000 تومان به عنوان پیش پرداخت و الباقی را طی دو فقره چک به مدت یک ماه بعد از زمان ثبت نام پرداخت خواهید کرد.

شرایط پرداخت ویژه‌ی اقساطی برای دوره سه ستاره با دایو اضافی 7500000 تومان به عنوان پیش پرداخت و الباقی را طی دو فقره چک به مدت یک ماه بعد از زمان ثبت نام پرداخت خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: غواصی اسکین چیست؟

 

تازه کلی جوایز نقدی و غیر نقدی هم داریم. البته جوایز نقدی برای شرکت کنندگان در دوره آموزش غواصی 11 شهریور ماه می‌باشد و جوایز غیر نقدی هم برای کسانی که صفحات مجازی مدرسه جزیره سفید آرامش را تبلیغ می‌کنند. مبلغ و نوع جایزه‌ها در صفحه اینستاگرام اطلاع رسانی می‌شود.

ثبت نام برای شرکت در دوره‌های این جشنواره از تاریخ 17 مرداد ماه شروع شده و تا پایان وقت اداری 7 شهریور ماه نیز ادامه دارد. فقط تنها نکته مهم این است که تعداد بسیار محدود است. این یک تبلیغ یا بازار گرمی نیست. همه همراهان عزیز ما می‌دانند که متاسفانه در شرایط کرونا پذیرش ما برای دوره‌های غواصی کاهش پیدا کرده‌است و تعداد شرکت کنندگان در هر دوره فقط 10 نفر می‌باشد. با 10 نفر اولی که مدارک و ثبت نام خود را انجام داده باشند دوره آموزش شروع خواهد شد. پس این موضوع را مد نظر داشته باشید که خیلی زمان ندارید.

 

هدف تیم اجرایی جزیره سفید آرامش از جشنواره‌های تابستانی یا عیدانه‌ها این است که هر کسی با هر سطح درآمدی برای یک بار هم که شده لذت دنیای زیر آب را تجربه کند. پس در واقع تمام شما عزیزان دعوتید تا بتوانید از این فرصت استثنایی استفاد کنید و نهایت لذت را از دنیای زیر آب ببرید.

 

دقت داشته باشید که این شرایط پرداخت و تخفیف‌ها فقط و فقط برای دوره آموزش 11 شهریور ماه می‌باشد.

 

بابک خورسند

مدیر داخلی مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

 

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1401/05/21   خورسند

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن