پنجمین دوره

آموزش بین المللی غواصی CMAS

شما هم امتیاز بدهید!
1401/05/28   وحید موقوفه‌ای

هجدهم مرداد ماه شروع یک دوره آموزش غواصی ۱۲ نفری بود، بچه‌های یک، دو و سه ستاره در فرودگاه مهرابا‌‌د تهران با هم قرار گذاشتند و همه با هم به جزیره کیش پرواز کردند. در این دوره بچه‌ها از تهران، کرج و یک نفر از قزوین حضور داشتند. روز نوزدهم مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ صبح کلاس تئوری بچه‌ها در کلوپ مارینا کیش برگزار شد. کلاس ساعت ۱۳ به پایان رسید و بعد از سه ساعت استراحت و ناهار، کلاس عملی راس ساعت ۴ بعدازظهر در استخر و در دریا با مدرسی خانم گل‌بافیان و آقای خورسند برگزار شد.

آموزش بین المللی غواصی

در این دوره ۷ نفر یک ستاره و ۲ نفر دو ستاره و ۳ نفر سه ستاره شرکت کردند. کلاس‌ها صبح و بعدازظهر در دو بخش تئوری و عملی تا روز ۲۷ مرداد ماه ادامه داشت. غواصان یک ستاره در تاریخ ۲۲ مرداد از تیم غواصی ما خداحافظی کردند. روز امتحان تئوری روز سختی بود چون در این دوره همه شرکت کنندگان با هم دوست شدند و خداحافظی خیلی غم انگیزی داشتیم. کلاس غواصان دو و سه ستاره هم روز ۲۶ مرداد به پایان رسید و ۲۷ مرداد خروج بچه‌ها از جزیره کیش بود. طبق روال معمول قبل از پایان کلاس، امتحان تئوری برگزار شد و بعدازظهر همون روز دورهمی بچه‌های گروه بر پا بود. این دفعه یکم دورهمی متفاوت شد که الان برای شما می‌نویسم.

آموزش غواصی در کیش

شب آخر به دعوت و پیشنهاد پیام، همه بچه‌ها به بازار رفتیم و بعد هم در رستوران مارینا جمع شدیم. مهدی کمک مربی دوره‌ی آقایون چون هم صبح غواصی کرده بود و هم بعدازظهر خسته تر از همیشه بود. توی رستوران صحبت بچه‌ها گل انداخت و همه گرم صحبت بودیم که متوجه شدیم مهدی خوابیده، با هماهنگی مدیر رستوران همه تصمیم گرفتیم که مهدی را تنها بگذاریم و بریم. بعد یک دوربین روی میز گذاشتیم تا عکس‌العملش را فیلم بگیریم. این هم خاطره خداحافظی این دوره شد. فیلم مهدی در صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش بین‌المللی امداد و جهت یابی در دریا دی ماه 1401

وحید موقوفه‌ای

کارشناس تولید محتوای مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.