چرا با جزیره سفید آرامش همراه شویم؟

چرا با جزیره سفید آرامش همراه شویم؟

شما هم امتیاز بدهید!
1399/01/17   غنچه گل‌بافیان

همیشه برای خرید کالا از خود می‌پرسیم دلیل خرید از این فروشگاه چیست؟ چه مزیتی نسبت به فروشنده‌های دیگر دارد؟ خرید خدمات هم به همین شکل است، هنگام خرید خدماتی چون دوره‌های آموزشی، این سوال در ذهن تداعی می‌شود که مزیت یک مدرسه یا آموزشگاه نسبت به مدرسه همتایش چیست؟ چه دلیلی می‌تواند عامل اعتماد شما برای خرید باشد؟

چند اصل مهم در وجه تمایز جزیره سفید آرامش و همچنین متفاوت بودن این مدرسه را برای شما انتشار می‌دهیم تا شما عزیزان با دقت و درایت کامل برای انتخاب خود آزادانه و آگاهانه تصمیم گیری کنید، جزیره سفید آرامش همواره افتخار همراهی شما را دارد.


چرا جزیره سفید آرامش را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

 

یک زمان ممکن است شما از یک برند مهم با چندین سال سابقه در تجارت خرید کنید، که در این صورت همیشه می‌توانید از مزایا، خدمات، پشتیبانی و فروش‌های ویژه آن برند استفاده کنید، تا جایی که اگر روزی از خریدتان یا حتی از رفتار فروشنده‌ای راضی نباشید، این اطمینان را دارید که واحدی برای رسیدگی به شکایت شما وجود دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کند، زیرا رضایت شما برای ادامه فعالیت آن برند بسیار مهم است.

گاهی ممکن است یک کالای مورد نیاز را از یک مغازه یا فروشگاه معمولی خرید کنید که بزرگ نوشته باشد: جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود، در این صورت تصمیم با شماست، آیا حاضر هستید خدماتی را دریافت کنید که در صورت عدم رضایت شما هیچ کس پاسخ‌گوی شما نباشد؟

و در بدترین حالت برای پرداخت هزینه کمتر، که ما بعید می‌دانیم، سراغ دست فروشان کنار خیابان بروید که لحظه‌ای بعد نه نامی از آن‌ها باقیست و نه نشانی!!!

جزیره سفید آرامش همان برند معروف است که با سابقه درخشان و پشتیبانی از مشتریان خود، با پایبندی به اصل مهم مشتری مداری (منشور اخلاقی) در عرصه ورزش‌های آبی و گردشگری خدمات آموزشی و تور ارائه می‌دهد.

 

ما نتیجه تلاشمان را برای ایجاد مزایای جزیره سفید آرامشی شدن برمی‌شماریم، تصمیم با شما:

 

  1. جزیره سفید آرامش اولین مدرسه آکادمیک ثبت شده در کشور است که با مجوز رسمی از همان سال اول تا کنون دوره‌های آموزشی خود را برگزار کرده است و با حضور مدرسان ارشد فدراسیون جهانی CMAS به تمام هنرجویان خود مدرک بین‌المللی از کنفدراسیون جهانی و فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ارائه می‌دهد که این مزیت‌ بسیار مهمی برای هنرجویان جزیره سفید آرامش است.
  2. جزیره سفید آرامش از سال اول تاسیس تاکنون تمام دوره‌های آموزشی خود را فقط با مجوز رسمی از فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، هیات غواصی استان البرز، اداره‌ی دریابانی جزیره کیش و هیات غواصی کیش برگزار می‌کند. این روند اداری برای کارشناسان ثبت‌نام جزیره سفید آرامش بسیار پر زحمت و گاهاً زمان‌بر است تا بتوانند مجوز لازم را برای یک دوره آموزشی دریافت کند. اما این امر اطمینان را به فراگیران و خانواده‌هایشان می‌دهد که جزیره سفید آرامش همیشه قانونمند عمل کرده است. در اختیار داشتن تمامی مجوزات قانونی مرتبط با آموزش، اجرای سفر‌های غواصی و فعالیت‌های ورزشی در جزایر و دریاچه‌های ایران، قراردادهای بیمه‌ای با بیشترین دقت، ظرافت و سقف حمایت، حضور افراد خبره و با‌تجربه در امر آموزش، مدیریت حوادث و امداد و نجات، طعم متفاوتی از امنیت را در فعالیت‌های غواصی و ماجراجویانه جزیره سفید آرامش ایجاد کرده است.
  3. جزیره سفید آرامش به عنوان یک مدرسه غواصی چند عملکردی که نگاهی سیستمی به تمامی فعالیت‌های خود دارد، بر آن است تا به تمامی مشتریان خود، چرخه کار ملی و بین‌المللی از خدمات مرتبط ارائه کند. این مدرسه از زمان تاسیس تا کنون بیش از 100 نفر از هنرجویان خود را راهی بازار کار غواصی کرده است. برای مثال جزیره سفید آرامش به عنوان یک مدرسه غواصی، نیروی مدرس غواصی تربیت می‌کند و این مهم از طرفی نوید اعتبار و امنیت را برای هنرجویان مدرسه و از طرف دیگر نوید اشتغال و درآمدزایی را برای غواصان دوره‌های آموزشی جزیره سفید آرامش به همراه می‌آورد. در عین حال فارغ‌التحصیلان مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش با توجه به تنوع رشته‌های آموزشی، علاوه بر فرصت آشنایی بیشتر با مدرسین، نخبگان، فعالان صنعت غواصی و هم‌صنفان خود، از فرصت اشتغال بیشتر و آسان‌تری (به شرط تلاش در دوران تحصیل و غواصی)، بهره‌مند هستند.
  4. جزیره سفید آرامش با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و رویکرد توسعه علم غواصی در محیط امن و دوستانه مطابق با استاندارد‌های جهانی کلیه دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کند. طول دوره‌های آموزشی در جزیره سفید آرامش جهت با کیفیت‌تر شدن روند آموزش برابر با مصوبات فدراسیون نجات غریق و غواصی و فدراسیون جهانی CMAS است که حتی به درخواست اساتید ساعات آموزشی بیشتر هم در اختیار ایشان و فراگیران قرار می‌گیرد تا خانواده‌های فراگیران، آسوده خاطر و با آرامش خیال مشوق و همراه عزیزان خود باشند. 
  5. با توجه به حضور مدرسان ارشد فدراسیون جهانی و متخصص در حوزه کودک، فعالیت‌های تخصصی به ویژه غواصی کودکان و دوره‌های تخصصی غواصی (شب، عکاسی و امداد و نجات و...) جزیره سفید آرامش را به محل متفاوت، متنوع و امنی برای آموزش یا انجام سفرهای تخصصی غواصی و فعالیت‌های خاص با گستردگی بی‌نظیر ملی تبدیل شده است. بیشترین تنوع رشته‌های آموزشی بین‌المللی از تدریس کودکان تا مدرسی غواصی در جزیره سفید آرامش در حال اجرا است و امکان استفاده از کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های تخصصی به صورت ادواری (زیست‌شناسی، پزشکی‌غواصی، هواشناسی، بازاریابی و  غیره) وجود دارد.
  6. جزیره سفید آرامش مفتخر به همکاری با مدرسان ارشد فدراسیون جهانی غواصی و بهترین اساتید در دوره‌های مختلف ورزش‌های آبی است. حضور همزمان چندین مدرس و کمک مدرس در یک دوره آموزشی ایمنی و کیفیت آموزش جزیره سفید آرامش را بسیار متفاوت کرده است و رضایت هنرجویان این مدرسه را نیز در سطح بالایی قرار داده است.
  7. جزیره سفید آرامش برای ارتقا سطح علمی هنرجویان و بالا بردن تجربه غواصان مدرسه خود بصورت ادواری تورهای تخصصی غواصی در داخل و خارج از ایران (دریاچه‌ها و جزایر مختلف) برگزار می‌کند که این مهم برای تجربه‌ی شناخت دریاهای گوناگون و اقلیم‌های متفاوت برای غواصان بسیار ضروری و مورد نیاز است. جزیره سفید آرامش فراگیران خود را در فرآیند اجرایی سفرهای آموزشی درگیر می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ایشان ایجاد شود.
  8. جزیره سفید آرامش تمام دوره‌های عملی خود را در جزیره کیش و تنها کلوپ 5 ستاره ایران برگزار می‌کند که در این کلوپ تمام تجهیزات غواصی از برندهای معتبر دنیا و قایق ویژه غواصی استفاده می‌شود تا هنرجویان نیازی به خرید و تهیه لوازم و تجهیزات غواصی نداشته باشند و با ایمنی کامل غواصی کنند.
  9. طیف وسیع اطلاعات شرح داده شده تا بدین‌جا، برگزاری همایش‌های متعدد، حضور در نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های صنفی، جزیره سفید آرامش را برای علاقمندان به تحصیل در رشته غواصی به مکانی تبدیل کرده است تا در زمان فارغ‌التحصیلی، حجم زیادی از تجارب و اطلاعات مرتبط را همراه خود داشته باشند.
  10. در جزیره سفید آرامش برای ایجاد بیشترین اثر مثبت در آموزش و توسعه رشته غواصی تلاش می‌کنیم تا با بهترین کیفیت، خدمات آموزشی ارائه دهیم و متخصصانی مسئولیت‌پذیر را به جمع فعالان ورزش‌های آبی به ویژه غواصی اضافه کنیم. 
  11. پروسه صدور گواهینامه در جزیره سفید آرامش از زمان قبولی فراگیران تا زمان صدور گواهینامه‌ها و تحویل آن‌ها به فراگیران فقط یک ماه زمان خواهدبرد. (مگر به ندرت در شرایط خاصی که گواهینامه‌ها از ایتالیا به فدراسیون ایران نرسیده باشد.)
  12. در جزیره سفید آرامش از اولین تماس با کارشناسان ثبت‌نام تا هر زمانی که فراگیر نیاز به مشاوره داشته باشد این خدمات بصورت رایگان در اختیار او قرار می‌گیرد. پاسخگویی به سوالات فراگیران به چندین روش (حتّی به صورت آنلاین)، انجام می‌شود که فراگیران حتما به پاسخ صحیح برسند.
  13. شما می‌توانید از بانک سوالات دروس و جزوات آموزشی در جزیره سفید آرامش به صورت رایگان استفاده کنید.
  14. جزیره سفید آرامش از طریق نرم افزارهای مدیریت ارائه خدمات آموزشی، به ارتباطات خود با فراگیران به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن می‌پردازد تا این ارتباط‌های دوسویه به راحتی انجام و به نتیجه برسد و در صورت هر گونه نارضایتی از خدمات آموزش، کادر اجرایی، مدرسان و... در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شود. (پشتیبانی توسط سیستم مدیریت مشتریان (CRM))
  15. جزیره سفید آرامش برای سهولت در امر تصمیم‌گیری جهت ثبت‌نام، بسته‌های آموزشی را طراحی کرده است که در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. این بسته‌های آموزشی، شهریه دوره‌ها را از دو امکان تخفیف و تقسیط با شرایط مختلف برخوردار کرده است.
  16. ثبت‌نام تمامی دوره‌های آموزشی بدون محدودیت زمانی و ایجاد امکان شروع به آموزش در هرکدام از رشته‌های مورد علاقه بدون فوت وقت انجام می‌شود. دوره‌های آموزشی دارای محدودیت زمانی برای ثبت‌نام نیستند و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از ثبت‌نام، در سریع‌ترین زمان ممکن، دوره خود را آغاز کنند.
  17. برنامه کلاسی و تقویم آموزشی هر ماه تا پایان سال جاری روی سایت قرار می‌گیرد تا بتوانید برای برگزاری دوره‌ها در زمان‌های مختلف، بهتر و راحت‌تر برنامه‌ریزی کنید. برگزاری دوره‌های اعلام شده مطابق برنامه (عدم محدودیت برای حداقل تعداد نفرات) انجام می‌شود.
  18. دسترسی آسان به محل برگزاری کلاس‌ها، برگزاری کلاس‌های تئوری با وسایل کمک آموزشی، مجهز بودن کلاس‌های آموزشی به دستگاه‌های پیشرفته (صوتی و تصویری) و امکان استفاده از فایل تصویری کلاس‌های آموزشی از دیگر مزیت‌های تحصیل در جزیره سفید آرامش است.
  19. یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فرآیند آموزش تعداد نفرات است، حداکثر تعداد هنرجویان در هر دوره‌ی آموزش غواصی 10 نفر و دوره‌های دیگر 5 نفر است. به همین دلیل بررسی و نظارت مستمر بر روند تدریس مدرسان کلیه رشته‌های ورزشی توسط مدیریت مدرسه انجام می‌شود و در طول دوره‌ها نظرسنجی مستمر از تمام هنرجویان گرفته می‌شود.
  20. جزیره سفید آرامش طبق آمار فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور بالاترین میزان صدور گواهینامه‌ی غواصی و آموزش غواصان را در ایران داشته‌ است که این مهم نشان دهنده سابقه تدریس و رضایت علاقه‌مندان غواصی از جزیره سفید آرامش است.

غنچه گل‌بافیان

مدیر عامل و موسس مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/01/17   غنچه گل‌بافیان

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن