تفاوت و امتیاز تحصیل در جزیره سفید آرامش

تفاوت و امتیاز تحصیل در جزیره سفید آرامش

شما هم امتیاز بدهید!
1399/01/24   غنچه گل‌بافیان

همیشه برای خرید کالا از خود می‌پرسیم دلیل خرید از این فروشگاه چیست؟ چه مزیتی نسبت به فروشنده‌های دیگر دارد؟ خرید خدمات هم به همین شکل است، هنگام خرید خدماتی چون دوره‌های آموزشی، این سوال در ذهن تداعی می‌شود که مزیت یک مدرسه یا آموزشگاه نسبت به مدرسه همتایش چیست؟ چه دلیلی می‌تواند عامل اعتماد شما برای خرید باشد؟

 


چرا جزیره سفید آرامش را برای تحصیل انتخاب کنیم؟

 

یک زمان ممکن است شما از یک برند مهم با چندین سال سابقه در تجارت خرید کنید، که در این صورت همیشه می‌توانید از مزایای، خدمات، پیشتیبانی و فروش‌های ویژه آن برند استفاده کنید، تا جایی که اگر روزی از خریدتان ناراضی باشید یا حتی از رفتار فروشنده‌ای راضی نباشید، این اطمینان را دارید که واحدی برای رسیدگی به شکایت شما وجود دارد تا در کوتاهترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کند زیرا رضایت شما برای ادامه فعالیت آن برند بسیار مهم است.

 

گاهی ممکن است یک کالای مورد نیاز را از یک مغازه یا فروشگاه معمولی خرید کنید، که بزرگ نوشته باشد: جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود که در این صورت تصمیم با شماست، آیا حاضرید خدماتی را دریافت کنید که در صورت عدم رضایت شما هیچ کسی پاسخ گوی شما نباشد؟

 

و در بدترین حالت هم که بعید می‌دانیم، سراغ دست فروشان کنار خیابان بروید که لحظه‌ای بعد نه نامی از آنها باقیست و نه نشانی!!!

 

جزیره سفید آرامش همان برند معرف است که با سابقه درخشان و پشتیبانی از مشتریان خود، با پایبندی به اصول مشتری مداری در عرصه ورزش‌های آبی و گردشگری خدمات آموزشی و تور ارائه می‌دهد.

 

ما نتیجه تلاشمان را برای ایجاد مزایای جزیره سفید آرامشی شدن برمی‌شماریم، تصمیم با شما:

  1. در جزیره سفید آرامش برای ایجاد بیشترین اثر مثبت در آموزش و توسعه رشته غواصی تلاش می‌کنیم تا با بهترین کیفیت، خدمات آموزشی ارائه دهیم و متخصصانی مسئولیت‌پذیر را به جمع فعالان ورزش‌های آبی به ویژه غواصی اضافه کنیم. 
  2. جزیره سفید آرامش از سال اول تاسیس تاکنون تمام دوره‌های آموزشی خود را فقط با مجوز رسمی از فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، هیات غواصی استان البرز، ادراه دریابانی جزیره کیش و هیات غواصی کیش برگزار می‌کند. این روند اداری برای کارشناسان ثبت نام جزیره سفید آرامش بسیار پر زحمت و گاهاً زمان‌بر است تا بتوانند مجوز لازم را برای یک دوره آموزشی دریافت کند. اما این امر اطمینان را به فرگیران و خانواده‌هایشان می‌دهد که جزیره سفید آرامش همیشه قانونمند عمل کرده است.
  3. از زمان قبولی فراگیران تا زمان دریافت گواهینامه، فقط یک ماه  زمان می‌برد (مگر به ندرت در شرایط خاصی که گواهینامه‌ها از ایتالیا به فدراسیون ایران نرسیده باشد)
  4. از اولین تماس با جزیره سفید آرامش، هر زمانی که فراگیر نیاز به مشاوره داشته باشد این خدمات بصورت رایگان در اختیار او قرار می‌گیرد.
  5. پاسخگویی به سوالات فراگیران به چندین روش (حتّی به صورت آنلاین)، انجام می‌شود که فراگیران حتما به پاسخ صحیح برسند.
  6. بیشترین تنوع رشته‌های آموزشی بین‌المللی از تدریس کودکان تا مدرسی غواصی در جزیره سفید آرامش در حال اجرا است که عبارتنداز: دوره‌های آموزش غواصی کودکان (دلفین‌برنز)، دوره‌ی آموزش غواصی کودکان (دلفین‌نقره)، دوره‌‌ی آموزش غواصی کودکان (دلفین‌طلا)، دوره‌ی آموزش غواصی (یک‌ستاره)، دوره‌ی آموزش غواصی دو‌ستاره)، دوره‌ی آموزش غواصی (سه‌ستاره)، دوره‌ی آموزش غواصی (چهارستاره)، دوره‌های آموزش عکاسی زیر آب، دوره‌های آموزش زیست شناسی دریا، دوره‌ی آموزش امداد و نجات دریا، دوره‌ی آموزش غواصی در شب، دوره‌ی آموزش مدرسی غواصی، دوره‌ی آموزش جهت‌یابی زیر آب، دوره‌ی آموزش اکسیژن‌درمانی، دوره‌ی آموزش کمک‌های اولیه، دوره‌ی آموزش صدمات ناشی از حیوانات دریایی، دوره‌ی آموزش AED، دوره‌ی آموزش شنا، دوره‌ی آموزش باله در آب، دوره‌ی آموزش نجات غریق، دوره‌ی آموزش پدل برد و...
  7. شما می‌توانید از بانک سوالات دروس و جزوات آموزشی در جزیره سفید آرامش به صورت رایگان استفاده کنید.
  8. مفتخر به همکاری با مدرسان ارشد فدراسیون جهانی غواصی و بهترین اساتید در دوره‌های مختلف ورزش‌های آبی است.
  9. مدرسین غواصی کودک همه عضو کارگروه غواصی کودکان کل کشور و مدرس تخصصی کودکان هستند.
  10. تمامی کلاس‌ها با امکانات استاندارد آموزشی برگزار می‌شود.
  11. برنامه کلاسی و تقویم آموزشی هر ماه تا پایان سال جاری روی سایت قرار می‌گیرد که بتوانید بهتر برنامه‌ریزی کنید.
  12. دوره‌های آموزشی دارای محدودیت زمانی برای ثبت‌نام نیست و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از ثبت‌نام، در سریع‌ترین زمان ممکن، دوره خود را آغاز کنند.
  13. طول دوره‌های آموزشی در جزیره سفید آرامش جهت با کیفیت‌تر شدن روند آموزش برابر با مصوبات فدراسیون نجات غریق و غواصی و فدراسیون جهانی CMAS است که حتی به درخواست اساتید ساعات آموزشی بیشتر هم در اختیار ایشان و فراگیران قرار می‌گیرد.
  14. فراگیران خود را در فرآیند اجرایی سفرهای آموزشی درگیر می‌کند تا مهارت‌های لازم برای ایشان ایجاد شود.
  15. جزیره سفید آرامش برای سهولت در امر تصمیم‌گیری جهت ثبت‌نام، بسته‌های آموزشی را طراحی کرده است که در اختیار فراگیران قرار می‌دهد که این بسته‌های آموزشی، شهریه دوره‌ها را از دو امکان تخفیف و تقسیط با شرایط مختلف برخوردار کرده است.
  16. جزیره سفید آرامش از طریق CRM و نرم افزارهای مدیریت ارائه خدمات آموزشی، به ارتباطات خود با فراگیران به بهترین و سریع‌ترین حالت ممکن می‌پردازد تا این ارتباط‌های دوسویه به راحتی انجام و به نتیجه برسد و در صورت هر گونه نارضایتی از خدمات آموزش، کادر اجرایی، مدرسان و... در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

چرا با جزیره سفید آرامش همراه شویم و از خدمات آموزشی آن استفاده کنیم؟

غنچه گل‌بافیان

مدیر عامل و موسس مدرسه غواصی جزیره سفید آرامش

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت جزیره سفید آرامش مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

1399/01/24   غنچه گل‌بافیان

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن